هند در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا سه مدال کسب کرد

هند در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا سه مدال کسب کرد

عکس فایل روپین.© توییتر

روپین گراپلر جوان در دسته 55 کیلوگرم یونان و روم نقره گرفت که اولین مدال بین المللی او در رده بزرگسالان بود، زیرا هند روز یکشنبه در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان کار خود را با پرواز آغاز کرد. در حالی که روپین 19 ساله دوم شد، نیراج (63 کیلوگرم) و سونیل کومار (87 کیلوگرم) به مدال برنز دست یافتند. روپین در فینال با نتیجه 1-3 مغلوب پویا سولات داد مارتز از ایران شد که با سه برد متوالی در بالای مرحله مقدماتی قرار گرفت. روپین، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کادت 2019، مبارزات خود را با پیروزی فنی 16 بر 7 مقابل سرداربک از قرقیزستان در مرحله مقدماتی آغاز کرد.

او سپس آمانگالی راخیمبایف از قزاقستان و ژانگ هایفنگ از چین را به ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی شکست داد.

در وزن 63 کیلوگرم نیرج 16 ساله با نتیجه 5 بر 2 جین سونگ از کره جنوبی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت و سونیل کومار نیز در وزن 87 کیلوگرم برنز ماساتو سومی از ژاپن را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

تیم نیرج در مرحله مقدماتی دستان قدیروف از قرقیزستان را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 0-9 مغلوب ایمان حسین هون محمدی شد، اما پس از رسیدن محمدی به فینال، شانس دوم را از طریق دیسک به دست آورد.

هندی با دو دست فرصت را غنیمت شمرده و سونگ را در مسابقه مدال برنز شکست داد.

سونیل کومار، دارنده مدال طلای سابق قهرمانی آسیا، مبارزات خود را با پیروزی فنی 9-1 مقابل اسلاموف از تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی آغاز کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله