هند با شکست مقابل مالزی در دومین بازی گروه C از جام سودیرمان حذف شد

تصویر فایل Kidambi Srikanth© AFP

هند پس از باخت تحقیرآمیز مقابل مالزی در دومین بازی خود در گروه C مسابقات قهرمانی مختلط تیمی در سوژو در روز دوشنبه از مسابقات بدمینتون جام سودیرمن حذف شد. شاتل های ستاره کیدامبی سریکانث و پی.وی. سیندو نتوانست به نتیجه برسد زیرا همه چیز برای هند در این تورنمنت معتبر تمام شده بود. در حالی که سریکانث در مسابقات انفرادی مردان بیش از حد نامنظم بود، سیندو پس از هدر دادن برتری در بازی افتتاحیه، بازگشت قابل توجهی را در تصمیم گیری انجام داد و در پایان به رتبه 30 جهان رفت، گو جین وی.

همیشه برای دروو کاپیلا و آشوینی پوناپا سخت بود که جفت شماره 8 جهان گوه سون هوآت و لی شوون جیمی و ترکیب هندی را مهار کنند تا در 35 دقیقه با نتایج 16-21 و 17-21 شکست بخورند.

Srikanth مستعد خطا نتوانست مبارزات هند را به مسیر خود بازگرداند و با نتیجه 16-21، 11-21 به شماره 8 جهان Li Zijia در یک مسابقه انفرادی مردان یک طرفه شکست خورد زیرا این تیم پس از دو بازی اول 0-2 عقب بود.

سیندو شماره 12 جهان سپس در بازی سوم از 2-11 عقب افتاد اما نتوانست مسافت را طی کند و در انفرادی زنان با نتیجه 21-14، 10-21، 20-22 مغلوب گوه شد و هند با برتری 0-3 تسلیم شد. مالزی در یک سری پنج بازی.

نتیجه به این معنی بود که هند در گروه سوم شد و چین تایپه و مالزی به عنوان دو تیم برتر برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسیدند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله