سونیل نارین، آندره راسل برای آینده KKR مناسب هستند؟ نگاه تلخ T20 از برندگان جام جهانی

یوسف پاتان، مربی سابق هند، احساس می کند که با خدمتگزاران قدیمی سونیل نارین و آندره راسل، مدیریت شوالیه سواران کلکته (KKR) باید بیشتر از آنها نگاه کند. نارین و راسل به ترتیب در سال های 2012 و 2014 خدمتگزاران طولانی مدت KKR بوده اند. با این حال، عملکرد آنها در طول چند فصل گذشته در حد و اندازه نبوده است. در حالی که نارین در 12 بازی در IPL 2023 تنها 7 ویکت به ثمر رسانده است، راسل در همین تعداد بازی امسال فقط 218 گل به ثمر رسانده است.

یوسف، اسطوره KKR، که دو عنوان IPL را با آنها به دست آورد، معتقد است که فرنچایز برای ساختن آینده ممکن است مجبور باشد فراتر از نارین و راسل نگاه کند.

ما باید ببینیم که نارین و راسل در سه سال گذشته چه عملکردی داشته اند یا در چند مسابقه با چوب یا توپ پیروز شده اند. به عنوان یک تیم، نظر شما چیست؟ اگر می خواهید به آینده نگاه کنید و به مرحله بعدی بروید، پس قطعا باید به آن فکر کنید زیرا اگر به چند فصل اخیر نگاه کنید، نتایج آنها چندان خوب نبوده است. شما ویکت یا دویدن می گیرید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، باید با سوالاتی روبرو شوید.”

وقتی از یوسف پرسیده شد که آیا سن می تواند دلیل فرم سریع آنها باشد، گفت که این بیشتر یک موضوع خستگی است زیرا نارین و راسل هر دو در تمام طول سال کریکت فرنچایز بازی می کنند.

“من فکر نمی کنم سن باید عاملی باشد زیرا افراد هم سن و سالی هستند که هنوز هم بازی می کنند و خوب کار می کنند. همچنین، هر دو در تمام طول سال بازی می کنند. من احساس می کنم اگر در تمام طول سال بازی کنید، بدن شما در وضعیت خوبی قرار دارد. من نمی توانم بفهمم چه مشکلی دارد. آن دو برنده مسابقه شما هستند و اگر برنده های مسابقه شما کار نمی کنند، تیم شما در حال مبارزه است. شاید دلیل آن خستگی آنها در تمام سال باشد. با این اوصاف، همه می‌خواهند و انتظار دارند که عملکرد خوبی داشته باشند.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله