هم تیمی های هند در حین نمایش “از طریق ضخیم و لاغر” ساخته محمد سراج بازی می کنند

محمد سراج از 17 دسامبر مستقیماً بخشی از این تست ها در برابر استرالیا خواهد بود.© اینستاگرام


قلم رسمی تیم کریکت هند در اینستاگرام تصویری منتشر کرد که نشان می دهد محمد سراج ، بولینگ سرعتی ، در کنار هم تیمی های خود نشسته است. شوبانا گیلا در سمت چپ سراج دیده می شود و ویدیمان ساخا ، محمد شامی و ریشاب پانت روی صندلی های عقب نشسته اند. در حالی که سخا روی صورت خود تمرکز می کند ، پانتا در حال لبخند زدن دیده می شود. تیتر یک پیام در اینستاگرام می خواند: “از فراز و نشیب های ضخیم و نازک ، ما همیشه با هم هستیم! #TeamIndia.”

بوق تجاری

سراج در روز جمعه پدر خود را از دست داد ، در آن زمان سیدنی یک بولر سریع داشت ، همراه با تیم هند برای یک سری خارج از خانه در استرالیا. به عنوان بخشی از تور طولانی ، تیم هند سه ODI ، تعداد T20I و چهار مسابقه آزمایشی برگزار می کند.

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) گفت که به سراج این فرصت داده شد تا به هند بازگردد تا در کنار خانواده اش باشد ، اما Pacer تصمیم گرفت سریال را مقابل استرالیا ادامه دهد.

تور از 27 نوامبر آغاز می شود ، اولین ODI در زمین کریکت در سیدنی انجام می شود. روهیت شارما در قسمت محدود تور شرکت نخواهد کرد زیرا هنوز در حال بهبودی از ناحیه همسترینگ است. این مصدومیت در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) دریافت شد.

Skipper Virat Koli پس از اولین مرخصی والدین پس از دریافت BCCI ، به خانه برمی گردد.

بالا رفته

اخیراً ، Siraj در جریان IPL 2020 ، به نمایندگی از Royal Challengers Bangalore (RCB) ، در عمل مشاهده شد. در طول فصل ، ایسر 9 بازی انجام داد و 11 گل انتخاب کرد.

سراج برای سری خارج از لیگ مقابل استرالیا به عنوان تیم انتخاب نشد. او بخشی مستقیم از سری مسابقات چهار مسابقه ای خواهد بود که از 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله