لیگ برتر از صحنه شورشهای 9 گل اسپرز در سال 2009 “صحنه های فراموش نشدنی” را پشت سر می گذارد. تماشا کردن


در این روز در سال 2009 ، تاتنهام یکی از شگفت انگیزترین پیروزی های تاریخ لیگ برتر را مقابل ویگان اتلتیک به ثمر رساند. این مسابقه در استادیوم قبلی “تاتنهام” ، “وایت هارت لین” برگزار شد. جرمین دفو ، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در این دیدار با پیروزی 9-1 5 گل به ثمر رسانده است. تیم رسمی لیگ برتر در توییتر خود با به اشتراک گذاشتن نکات برجسته این دیدار ، روز را گرامی می دارد این عنوان بود: “بخاطر داشته باشید چه زمانی …SpursOfficial نمره FOUND وIAmJermainDefoe پنج امتیاز به دست آورد؟ صحنه های فراموش نشدنی # در این روز در سال 2009.”

بوق تجاری

علاوه بر دفو ، پیتر کراوچ ، آرون لنون ، نیک کرانچار و دیوید بنتلی یک گل به رکورد اضافه کردند.

در آن زمان هری ردنپ سرمربی اسپرز بود ، در همین حال روبرتو مارتینز با ویگان کار می کرد.

این همچنین بزرگترین برد تاتنهام در لیگ برتر بود و همچنین دومین باری است که این تیم 9 گل در تاریخ مسابقات به ثمر رسانده است.

در این فصل ، اسپرز مقام چهارم را کسب کرد و به نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ لیگ صعود کرد. علاوه بر این ، دفو دروازه بان اصلی تیم بود و در تمام مسابقات 24 گل زد.

در فصل جاری لیگ برتر ، تاتنهام در حال شکست دادن منچسترسیتی در دیدار اخیر خود در بالای جدول است. سون هونگ مین و جیووانی لو سلسوس با نتیجه 2 بر 0 گلزنان پیروزی در ورزشگاه خانگی بودند.

بالا رفته

با هدایت ژوزه مورینیو ، آنها از 9 بازی در شش مسابقه پیروز شده اند. آنها همچنین یک بار باختند و دو تساوی هم انجام دادند آنها 21 گل به ثمر رساندند و فقط 9 گل دریافت کردند.

سون در حال حاضر با 9 گل بهترین گلزن این فصل لیگ برتر است. در همین حال ، هری کین نیز نزدیک است و هفت هدف دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله