همسر آتیا شتی سکوت خود را در مورد شایعه بازدید KL Rahul از باشگاه بزرگسالان بریتانیا شکست.

لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای Lucknow Super Giants به پایان زودهنگام رسیده است و این امتیاز در حذفی ها حذف شده است. با این حال، کاپیتان KL Rahul به دلیل مصدومیتی که در اواسط فصل مبارزاتش را به پایان رساند، زودتر از موعد از وظایفش کنار گذاشته شد. با این حال، روز شنبه، رسانه های اجتماعی مورد بحث راهول قرار گرفت، زیرا شایعاتی مبنی بر بازدید او از یک کلوپ شبانه بزرگسالان در بریتانیا منتشر شد. اما همسر آتیا شتی با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی این شایعات را رد کرد.

«معمولاً من سکوت می کنم و واکنشی نشان نمی دهم، اما گاهی اوقات مهم است که از خود دفاع کنی. راهول، من و دوستانمان طبق معمول به مکان معمولی رفتیم. از خارج کردن موارد از متن خودداری کنید و قبل از گزارش دادن، حقایق خود را بررسی کنید. عطیه در استوری اینستاگرام نوشت: صلح و عشق.

culhbqu8

تعدادی از هواداران در توییتر مدعی شدند که راهول به یک باشگاه استریپ استریپ می‌رفت و به این ترتیب کریکت‌باز متولد کارناتاکا را ترول کرد.

در جبهه کریکت، KL Rahul پس از اینکه تحت عمل جراحی روی لگن خود قرار گرفت، به دنبال مصدومیتی که در جریان بازی لیگ مقابل رویال چلنجرز بنگلور متحمل شد، چند ماه در کنار زمین قرار دارد.

این مصدومیت نه تنها راهول را برای بقیه فصل IPL بلکه برای فینال جام جهانی تست ICC مقابل استرالیا که قرار است در 6 ژوئن آغاز شود، محروم کرده است.

خود راهول اعلام کرد که نمی تواند در فینال WTC شرکت کند. این بازیکن در پستی اینستاگرامی نوشت:

“از اینکه ماه آینده با تیم هند در بیضی حضور نخواهم داشت، کاملا متاسفم. تمام تلاشم را می کنم تا به آبی پوشان برگردم و به کشورم کمک کنم. این همیشه تمرکز و اولویت من بوده است.”

پس از بررسی دقیق و مشورت با تیم پزشکی، به این نتیجه رسیدیم که در آینده نزدیک تحت عمل جراحی لگن قرار خواهم گرفت. در هفته های آینده روی توانبخشی و ریکاوری خود تمرکز خواهم کرد. انجام این کار سخت است، اما می دانم که این گزینه مناسب برای بهبودی کامل است.»

راهول امیدوار است به زودی آمادگی کامل خود را به دست آورد، زیرا تیم هند برای یک سال چالش برانگیز آماده می شود که شامل جام ملت های آسیا و همچنین جام جهانی ODI می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله