هفتمین آزمایش کریکت در پاکستان برای COVID-19 در نیوزیلند مثبت است

هفتمین آزمایش کریکت در پاکستان برای COVID-19 در نیوزیلند مثبت است

هفتمین بازی کریکت پاکستان در COVID-19 مثبت بود زیرا تیم در هتل خود محدود ماند.© PCB / توییتر


معیار هفتم در پاکستان در مورد COVID-19 مثبت بود زیرا تیم روز شنبه در هتل خود در کریستچرچ محدود بود ، قادر به آموزش نبود و در طول تور خود در نیوزلند دارای علامت سوال بود. تیم پاکستان که فقط چهار روز پیش وارد این کشور شده است “اخطار نهایی” را برای نقض محدودیت های شدید قرنطینه ای نیوزیلند دریافت می کند و تعداد فزاینده ای از موارد ویروس کرونا باعث افزایش فشار برای آماده سازی برای افتتاحیه مسابقه در 18 دسامبر می شود. اگرچه تمام اعضای تیمی که قبل از پرواز به نیوزیلند تست های منفی را پس داده اند ، شش نفر پس از آزمایش در روز اول در این کشور مثبت بودند.

بوق تجاری

وزارت بهداشت روز شنبه در بیانیه ای ضمن تأیید هفتمین بیمار گفت: “یک عضو دیگر از تیم کریکت پاکستان امروز یک آزمایش مثبت را پشت سر گذاشت.”

“سایر نتایج آزمایش اسمیر به مدت سه روز ، به استثنای شش مورد که قبلاً نتیجه مثبتی داده اند ، منفی است.”

تمام ورود خارجی ها به نیوزیلند باید دو هفته در قرنطینه بگذرانند.

روز دوشنبه تیم 53 نفره آزمایشات دیگری را پشت سر می گذارد و در همین حال پس از لغو مجوز آموزش توسط مقامات نیوزلند در اتاق های خود باقی می مانند.

بالا رفته

وزارت گفت که استثناهایی که به تیم ها اجازه می دهد در سلولهای انفرادی آموزش ببینند “بسیار دشوار است” و پس از اینکه چندین بازیکن در طی پروتکل های فاصله اجتماعی در یک هتل قرنطینه گرفتار شدند ، آزادی پاکستان به حالت تعلیق درآمد.

اشلی بلومفیلد ، مدیرکل بهداشت نیوزلند گفت که این تخلفات بسیار جدی گرفته شده و تیم پاکستانی “به طور کلی اخطار نهایی را دریافت کرده است”.

مباحث ذکر شده در این مقاله