“هر بار که برای چوب بازی بیرون می روم، مردم فکر می کنند…”: آر اشوین بر سر منتقدانی که پیشرفت ضربت زدن او را زیر سوال می برند فریاد می زند.

آر. اشوین به منتقدانی که ارتقای او را زیر سوال می بردند پاسخ داد© BCCI/Sportzpics

چنای سوپر کینگز (CSK) و راجستان رویالز (RR) روز چهارشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف هم رفتند و یک فیلم هیجان‌انگیز دیگر را به نمایش گذاشتند. با 5 ران مورد نیاز برای اور نهایی مسابقه، کاپیتان CSK، MS Dhoni موفق به ارسال توپ به مرز نشد و در نتیجه تیم سانجو سامسون با 3 ران پیروز شد. در حالی که رویالز 2 امتیاز دیگر به مجموع امتیازات خود اضافه کرد، راویچندران اشوین بازیکن همه کاره به عنوان بازیکن همه جانبه خود به عنوان مرد مسابقه شناخته شد.

اشوین به ترتیب بالاتر از شیمران هتمایر، دهروو جورل و جیسون هولدر ارتقا یافته است. بحث‌ها در طول استراحت اینینگ‌ها انجام شد، و بسیاری در تعجب بودند که آیا ارتقای اشوین به شماره 5 باعث کاهش سرعت دویدن برای رویالز شده است. در پایان مسابقه، این کهنه کار همه جانبه به منتقدانش پاسخ داد و گفت: «کسی بود که به طور ناگهانی تصمیم گرفت خود را بالاتر از ترتیب ضربه زدن بزند.

“احتمالا من مردم را شگفت زده می کنم. هر بار که برای خفاش بیرون می آیم، مردم تصور می کنند که من این تصمیم را گرفتم و بیرون رفتم، اما این نقشی است که به من داده شده است، ما سانجو را از دست دادیم و من مجبور شدم کار کنم. من در قضاوت نقاط قوتم خیلی بهتر هستم، چند توپ را برای رفتن برمی دارم. هر دور زدن ضربه زدن از همان ابتدا مرا تقویت می کند.

“این کار آسانی نیست، اما خوب است. من از فرم تست خوبی بیرون آمده ام. احساس می کنم می توانم خوب چنگ بزنم و توپ را در طول مناسب پرتاب کنم. اگر نمی توانستم این کارها را در دو سال انجام دهم. (با پادشاهان پنجاب)، پس من نمی توانم این کار را در اینجا انجام دهم. موفقیت یا شکست، باید بر اساس شرایط من باشد.” او در مراسم معرفی گفت.

پس از به ثمر رساندن 30 ران از 22 توپ، اشوین نیز به خوبی بولینگ بازی کرد و تنها 25 ران را در 4 اور دریافت کرد و در عین حال دو ویکت مهم آجینکیا راهانه و شیوام دوبه را انتخاب کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله