“هدیه ای از طرف من…”: به روز رسانی بزرگ بازنشستگی MS Dhoni پس از برنده شدن CSK IPL 2023

پس از اینکه چنای سوپر کینگز پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند (IPL) را با شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت (DLS) در روز سه شنبه در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به دست آورد، MS Dhoni افشاگری بزرگی درباره بازنشستگی احتمالی خود ارائه کرد. کاپیتان CSK که با روهیت شارما به عنوان کاپیتان با بیشترین عناوین IPL برابری کرد، گفت که اعلام بازنشستگی او “کار آسانی” خواهد بود اما او می خواهد برای 9 ماه آینده تمرین کند و سعی کند فصل آینده را به عنوان “هدیه” بازی کند. برای طرفدارانش

“به دنبال پاسخی هستید؟ به هر حال، وقتی می بینید این بهترین زمان برای من است که بازنشستگی خود را اعلام کنم. اما میزان عشق و محبتی که امسال در هر جایی که بوده ام نشان داده ام… فکر می کنم … گفتنش برای من آسان است خیلی ممنونم، اما برای من سخت است که 9 ماه کار کنم و برگردم و حداقل یک فصل دیگر IPL بازی کنم. اما خیلی به بدن بستگی دارد. 6 طول می کشد. او پس از ارائه بازی گفت: 7 ماه برای تصمیم گیری، این بیشتر یک هدیه از طرف من خواهد بود، این برای من آسان نیست، اما نحوه باخت و تعهد خود را نشان دادند.

«چشم هایم پر از آب بود، به کمی استراحت در گودال نیاز داشتم. فهمیدم که باید از آن لذت ببرم. فکر می‌کنم آن‌ها مرا به خاطر آنچه هستم دوست دارند، آن‌ها دوست دارند که من اینقدر روی زمین هستم، من سعی نمی‌کنم چیزی را به تصویر بکشم که نیستم. فقط آن را ساده نگه دارید. هر جام ویژه است، اما چیزی که در مورد IPL خاص است، هر بازی مهمی است که باید برای آن آماده باشید.”

تحت رهبری دونی، چنای سوپر کینگز رکورد فوق العاده IPL خود را با پنجمین پیروزی متوالی زینت بخشید و در یک مسابقه هیجان انگیز قله گجرات تایتان را با پنج ویکت شکست داد.

از زمانی که لیگ برتر هند در سال جاری آغاز شد، دونی توجه همه را به خود جلب کرد و کاپیتان در فینال رکورد پنجمین جام را به خود اختصاص داد.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه تایتان های غارنورد گجرات و نه آب و هوای بد در این دو روز نتوانستند مانع از هم سطح شدن مردان دونی با رقبای سرسخت خود، هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL شوند.

باید دید که آیا Dhoni سال آینده دوباره برای رهبری CSK بازخواهد گشت یا خیر زیرا کل IPL و حتی فینال با Dhoni-mania همراه بوده است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله