سایه های مختلف تالا: حالت های چندگانه MS Dhoni در درام نهایی IPL 2023

از همان ابتدای IPL 2023، یک مرد که در هر زمینه ای با تمام ظرافت غرق شده است، MS Dhoni بوده است. هر جا که چنای سوپر کینگز بازی می کرد، چه در خانه و چه خارج از خانه، دونی جمعیت را تشویق می کرد که او را تشویق کنند. درست است که CSK از Dhoni بود که در احمدآباد عنوان قهرمانی را به دست آورد و گجرات تایتانز را با پنج ویکت شکست داد. با این حال، این کار آسان نبود. با تعقیب 171 در 15 اور (هدف به دلیل شکست باران تجدید نظر شد)، CSK از آخرین اور به 13 مورد نیاز داشت. تنها سه ران در چهار توپ اول به ثمر رسید، اما سپس راویندرا جادجا با ضربه شش و چهار ضربه موهیت شارما CSK را از خط خارج کرد. MS Dhoni حتی به بازی نگاه نمی کرد که آخرین توپ به توپ زده شد و آرام در گودال نشسته بود.

اما وقتی مسابقه تمام شد، حتی او هم مثل یک بچه جشن گرفت و جادجا را بلند کرد.

تحت رهبری ماهندرا سینگ دونی افسانه ای، سوپر کینگز چنای با شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت در یک درگیری هیجان انگیز در روز دوشنبه، رکورد فوق العاده IPL خود را با پنجمین پیروزی متوالی زینت بخشید.

از زمانی که لیگ برتر هند در سال جاری آغاز شد، دونی توجه همه را به خود جلب کرد و کاپیتان در فینال رکورد پنجمین جام را به خود اختصاص داد.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله