نیل توین هابی در هندوستان از برنامه های کاری خود استفاده می کند و از آریجیتا سینگ ، آر. رحمان و ریتیک روشن – موسیقی

دوتایی موسیقی آمریکایی از نژاد هندی کوش و نیل ، معروف به تینجابی ، ترجیح می دهند به ریشه های خود نزدیکتر باشند. برادران ، مجری ها و آهنگسازان از کنتاکی خوشحال هستند که آثارشان پاسخ مثبت گرفته است. چهارمین تک آهنگ جادوی قهوه ای آنها ویروسی شد و اکنون آخرین آهنگ آنها نیز با نقدهای مثبت روبرو شده است. به گفته نیل ، آهنگ های آنها به این واقعیت مربوط می شود که “مسائل واقعی زندگی را پوشش می دهند” و “اتحاد فرهنگهای هند و آمریکا” جالب را دارند.

“ما در كنتاكي متولد و بزرگ شده ايم و در مدرسه و همه جا ما انگليسي صحبت مي كنيم ، اما در خانه پدر و مادرم با ما به زبان هندي صحبت مي كردند. ما با ریشه های خود ارتباط قوی داریم. به همین دلیل آهنگ های ما دو زبانه هستند. این یک اتحاد یا دوگانگی است برای ما به طور طبیعی ، این امضای ماست. “می گوید این جوان 27 ساله و اضافه می کند که آهنگ های آنها بیشتر در ژانرهای پاپ ، RnB و رپ است.

تا کنون ، برادران پنج ترانه منتشر کرده اند و آنها چند ترانه دیگر دارند. سال آینده آنها قصد دارند ویدیویی از آهنگ اخیر خود Desi Dons منتشر کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=4NopCn74fbU

“همه ما در مورد این وسواس با رنگ پوست روشن تر در هند و آمریکا می دانیم. با بزرگ شدن در کنتاکی ، جایی که هندی کم داریم ، در مدرسه نیز سرگرم بودیم … بنابراین به نظر می رسد که آهنگ ما جادوی قهوه ای همه را ترغیب می کند که رنگ پوست قهوه ای بگیرند و به آن افتخار کنند. پس از انتشار آهنگ پیام هایی از سراسر جهان دریافت کردیم. از طرف دیگر ، دسی دونز آهنگی خنده دار است که ما را به خوشبختی ترغیب می کند و از کسانی که در زمینه های مختلف دنبال می کنند الهام می گیرد. “

نوازندگان همچنین برنامه هایی برای سفر به بمبئی در سال آینده دارند. از آنها در مورد خوانندگان ، آهنگسازان و بازیگرانی که می خواهند در بالیوود همکاری کنند ، س Askال کنید ، و او پاسخ می دهد ، “آریجیت سینگ ، ار رحمان و هریتیک روشن از علاقه های ما هستند.”

با توجه به وضعیت همه گیر کنونی که نوازندگان در سراسر دنیا در غیاب کنسرت رنج می برند ، بسیاری برای گذران زندگی خود کنسرت های آنلاین انجام می دهند. نیل احساس می کند اینترنت آینده است.

“تعدادی از نوازندگان بصورت آنلاین کنسرت برگزار کرده و پول مناسبی کسب کرده اند. چنین زمانهایی ما را ملزم می کند که راههای زنده ماندن را کشف کنیم. احساس می کنم واقعیت مجازی راهگشا است. شما عینک خود را می بندید و کنسرت را تماشا می کنید و احساس می کنید که در واقع آن را تماشا می کنید. ما می توانیم هنگام نشستن در خانه ، چنین تجربه ای را به شنوندگان ارائه دهیم. “

دنبال کردن htshowbiz بیشتر

نویسنده توییت ها Shreya_MJ