نه روهیت شارما یا ویرات کوهلی! شوبمن گیل شریک رویایی خود را فاش می کند

شوبمن گیل در حال بازی برای تایتان های گجرات در IPL 2023© BCCI

تایتان های هند و گجرات در روز شنبه شوبمن گیل را که ساچین تندولکار را به عنوان شریک رویایی کریکت خود انتخاب کرده است، شکست می دهند. در یک پرسش و پاسخ در سینما جیو، وقتی از او پرسیدند که جفت افتتاحیه‌اش چه کسانی خواهند بود، او گفت که می‌خواهد با ساچین بازی کند. گفت: ساچین تندولکار. شوبمن در IPL امسال 228 ران در شش مسابقه با میانگین 32.74 از جمله دو 50 به ثمر رسانده است. او دارای امتیاز برتر 67 و نرخ ضربه 138.18 است. وقتی از او خواسته شد که کاپیتانی هاردیک پاندیا را در یک کلمه توصیف کند، او گفت که کاپیتانی پاندیا برقی است.

هاردیک، در اولین کاپیتانی خود در IPL، در سال 2022 این جام را به دست آورد. در 14 مسابقه سال گذشته، GT در 10 مسابقه پیروز شد و بعداً در مسابقات مقدماتی و فینال IPL پیروز شد.

GT ابتدا گفت که لحظه مورد علاقه اش در IPL این بود: “زمانی که GT اولین عنوان IPL را در سال گذشته به دست آورد.”

او همچنین اضافه کرد که مسابقات مورد علاقه او بازی 59 توپ 96 بود که در سال 2022 مقابل پنجاب کینگز بازی کرد.

شوبمن در دوران حرفه ای خود در IPL، 2128 دوش در 80 مسابقه با میانگین 32.74 و نرخ ضربه 126.52 به ثمر رساند. او 16 گل پنجاه را به ثمر رساند و 96 را در مقابل PBKS بازی کرد.

گجرات در حال حاضر با چهار برد از شش مسابقه در رده چهارم قرار دارد. آنها تنها دو مسابقه را به ترتیب مقابل کولکتا نایت رایدرز و راجستان رویالز شکست دادند.

در مسابقه مقابل لاکنو سوپر جاینتز آنها هدف کم 136 را تعیین کردند و LSG شروعی عالی داشت اما با طلسم باورنکردنی Mohit Sharma GT مسابقه را با 7 ران برد.

مدافع عنوان قهرمانی به عنوان هفتمین بازی خود در این مسابقات روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی به مصاف هندی های بمبئی خواهد رفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله