“اگر ساچین تندولکار نیستی…”: پاسخ صریح MS Dhoni به نظر “تو پیر نیستی” در IPL 2023

MS Dhoni در بازی Chennai Super Kings در IPL 2023© AFP

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، در حالی که تیمش روز جمعه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 سانرایزرز حیدرآباد را شکست داد، در پشت سنگر بسیار مشغول بود. کاپیتان اسبق هند یک بار گرفت و یک ضربه و یک دویدن گرفت زیرا SRH در 20 اور به 134/7 محدود شد. شکار Dhoni برای اخراج آیدن مارکرام تحسین های زیادی را برای او به همراه داشت، اما جایزه مسابقه به Ruthuraj Gaikwad به دلیل تلاش او برای اخراج هری بروک رسید. دونی در مورد شانس خود صحبت کرد و حتی تلاش مشابهی را که مربوط به سرمربی فعلی هند، راهول دراوید بود، به یاد آورد.

در طول گفتگو، دونی همچنین گفت که کسب تجربه بسیار مهم است و این فقط با افزایش سن ممکن است اتفاق بیفتد، مگر اینکه ساچین تندولکار باشید.

“من در موقعیت اشتباهی قرار داشتم. فقط به این دلیل که ما دستکش می پوشیم، مردم فکر می کنند آسان است. من احساس کردم که این یک شکار فوق العاده بود نه به خاطر توانایی شما، بلکه گاهی اوقات شما فقط در زمان اشتباه در مکان اشتباه قرار می گیرید.»

خیلی وقت پیش، من هنوز یک بازی را به یاد دارم – راهول دراوید نگه داشت و او یکی از آن ها را گرفت. با مجموعه مهارتی که دارید، نمی توانید چنین گیرایی را بگیرید شما باید در موقعیت بسیار اشتباهی قرار بگیرید تا بتوانید چنین شکاری را بگیرید. همچنین با افزایش سن، باتجربه‌تر می‌شوید، مگر اینکه ساچین (تندولکار) باشید و از 16 تا 17 سالگی شروع به بازی کنید.»

هارشا بوگل، که مراسم را اجرا کرد، به طعنه گفت که دونی پیر نیست، اما کاپیتان CSK پاسخ روشنی داشت.

او گفت: “قطعاً پیرمرد، هیچ اجتنابی از آن وجود ندارد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله