“نمی توانم صبر کنم”: بزرگ پاکستان پیش بینی نهایی WTC را در مورد ویرات کوهلی انجام می دهد

ویرات کوهلی برای تیم کریکت هند بازی می کند© AFP

سعید انور بازکننده افسانه ای پاکستان پیش بینی بزرگی برای ویرات کوهلی برای فینال جام جهانی تست (WTC) بین هند و استرالیا انجام داده است. دو تیم در یک رویارویی مورد انتظار در تاریخ 7 ژوئن در Oval به مصاف هم خواهند رفت و کوهلی مسئولیت بزرگی برای هدایت تیمش به جام آرزو خواهد داشت. کوهلی در حال حاضر پس از سقوط رویال چلنجرز بنگلور از لیگ برتر هند در انگلیس به سر می‌برد و تمرینات خود را در این شرایط آغاز کرده است.

کوهلی در توییتر عکس هایی از جلسه تمرین را با عنوان “سفیدها” به اشتراک گذاشت.

در پاسخ، انور پیش بینی بزرگی برای ستاره خفاش داشت.

“نمی توانم منتظر یک 100 عدد بزرگ در هر دو دوره بازی در صحنه بزرگ باشم، برای شما بهترین ها را آرزو می کنم. #WTCFinal،” او توییت کرد.

رئیس سابق کمیته ملی انتخابی MSK Prasad گفت که ویرات کوهلی ستاره بت‌باز در فینال جام جهانی تست ICC عملکرد خوبی خواهد داشت.

او فصل 2021-22 فوق العاده ای نداشت. اما این به این دلیل است که ما از او انتظار زیادی داریم. او استانداردهای بسیار بالایی را برای خود تعیین کرد. او باید در هر مسابقه صدها امتیاز کسب کند وگرنه شکست است. اما در پایان روز، او یک انسان است. فشار کاپیتانی او را برای مدتی با مشکل مواجه کرد، اما زمانی که ریتم و وضوح خود را به دست آورد، به عقب نگاه نکرد. او از سال گذشته جام ملت‌های آسیا در فرم شگفت‌انگیزی بوده و قرن‌ها گلزنی کرده است. پراساد به ANI گفت: با فرم او، روحیه اش در موقعیت خوب و تجربه بیش از 100 تست، من مطمئن هستم که او در فینال WTC ارائه خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله