“رفتم توالت و…”: واکنش شوبمن گیل به برنده شدن کلاه نارنجی

شوبمن گیل 129 گل از 60 توپ مقابل MI به ثمر رساند© BCCI

شوبمن گیل توانایی خود را در روز جمعه به نمایش گذاشت زیرا بت‌باز جوان 129 توپ از 60 توپ به ثمر رساند تا به تایتان‌های گجرات کمک کند هندی‌های بمبئی را در دومین دوره مقدماتی IPL 2023 شکست دهند. این سومین قرن متوالی گیل در فصل بود که او 851 دوش به ثمر رساند. او با این امتیاز از 730 ران فاف دو پلسیس کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور پیشی گرفت و به بالاترین گلزن این سری تبدیل شد. وقتی در مورد برنده شدن کلاه نارنجی سوال شد، batsman GT گفت که نمی‌دانست آن را بپوشد.

من به حمام رفتم و نمی دانستم که قرار است این را بپوشم [on the Orange cap]. نتیجه خوبی گرفتیم، امیدوارم از آن دفاع کنیم. به شدت عرق به چشمانم آمد و نتوانستم چشمانم را باز کنم. ما بهترین کریکت خود را در زمان باخت بازی کردیم و این یکی از آن روزها است.

او افزود: “توپ جدید کمی نگه داشت، چمن زیادی روی آن ویکت وجود نداشت، توپ به خوبی پیش می رفت و با زمین بیرونی مرطوب، پس از 2 اور از نوسانات خودداری کرد.”

گیل در حالی که گجرات تایتانز هندی‌های بمبئی را با 62 ران شکست داد تا به دومین فینال متوالی IPL خود در احمدآباد در روز جمعه بپیوندد، گیل روند پرشور خود را با قرن سوم خود در این فصل افزایش داد.

گیل 60 توپ 129 (7×4، 10x6s) گجرات تایتان ها را به ماموت 233/3 شلیک کرد و در پاسخ سرخپوستان بمبئی که با مصدومیت های متوالی برخورد کردند، از مبارزه در مرحله مقدماتی دوم با سوریاکومار یاداو (61) و تیلاک وارما (4) خودداری کردند. ). ) ایجاد مقاومت

موهیت شارما که در اور پانزدهم معرفی شد، با ارقام 2.2-0-10-5 به پایان رسید و باعث سقوط شد زیرا MI از 149/4 در 14 اور به مجموع 171 در 18.2 اور سقوط کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله