“نفهمیدم…”: واکنش سونیل گاواسکار به جشن ویروسی نوین الحق “بدون صدا”

سفر Lucknow Super Giants در IPL 2023 پس از باخت به قهرمان پنج دوره بمبئی هندز در مسابقه Eliminator که در روز چهارشنبه در چنای برگزار شد، به پایان رسید. با تعقیب یک هدف رقابتی 183 ران، LSG با اختلاف زیادی شکست خورد و هیچ یک از batsmen آنها به مهمانی نیامدند. تنها امتیاز نقره برای LSG عملکرد نوین الحق نوین الحق بود که چهار ویکت گرفت. پس از گرفتن ویکت های افرادی مانند روهیت شارما و کامرون گرین، ناوین در حال جشن گرفتن یک «فریاد» بود که در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی پخش شد. حتی سونیل گاواسکار بزرگ به این جشن واکنش نشان داد.

«تحویل عالی، فوق العاده. این اینینگ 105 و اینینگ قبلی 133 بود. خیلی فریبنده بود. و سپس او جشن می گیرد، اما من جشن را متوجه نشدم.

ناوین اخیراً پس از جدایی او با کاپیتان سابق RCB Virat Kohli در اخبار بود. بعد از جشن او

“او با جمعیت مشکل داشت. شما باید با فشار دادن گوش های خود جشن بگیرید. این زمانی است که او یک ویکت گرفت. او باید به تشویق ها گوش کند. اگر کسی صد گل هم زد، گوش های خود را فشار ندهید. به تشویق ها گوش کنید. ایندیا تودی به نقل از گاواسکار گفت، دستت را پشت گوشت بگذار و بگو: «سلام، حالا می‌توانم صدایت را بشنوم؟» تعطیلات باید اینگونه باشد.

در مورد این بازی، هندی‌های بمبئی روز چهارشنبه در مسابقات حذفی IPL با امتیاز 81 لاکنو سوپر جاینتز را شکست دادند. MI روز جمعه در Qualifier 2 در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز می‌رود تا تصمیم بگیرد که چه کسی در مسابقه برتر با چنای سوپر کینگز روبرو خواهد شد. در انتخاب توپ، MI امتیاز 182 به 8 را به کامرون گرین با 23 توپ 41 و سوریاکومار یاداو که 33 توپ از 20 توپ را به ثمر رساند، به ثمر رساند.

برای LSG نوین الحق انتخاب بول داران با چهار ویکت برای 38 ران بود در حالی که یاش تاکور سه ویکت را به دست آورد. با تعقیب هدف 183، LSG در 16.3 اوور به مدت 101 باول بیرون آمد.

مارکوس استوینیس با 40 گلزن بر 27 توپ، بهترین گلزن LSG بود، در حالی که هیچ یک از همکاران او در ضربه زدن نقش مهمی نداشتند. برای MI، آکاش مادوال پنج ویکت برای پنج ران در 3.3 اور گرفت تا به عنوان برترین توپ انداز MI تبدیل شود.

امتیازات مختصر: سرخپوستان بمبئی: 182 برای 8 در 20 اور (کامرون گرین 41، سوریاکومار یداو 33؛ نوین الحق 4/38، یاش تاکور 3/34). Lacknow Supergiants: 101 همه در 16.3 اور (مارکوس استوینیس 40؛ آکاش مدوال 5/5)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله