رودریگو مشت خود را به افتخار وینیسیوس در حالی که رئال رایو وایکانو را شکست داد، بلند کرد.

رودریگو روز چهارشنبه در پیروزی 2-1 رئال مقابل رایو وایکانو در لالیگا گل پیروزی را به ثمر رساند و با اشاره به هم تیمی اش وینیسیوس جونیور، مشت خود را به هوا بلند کرد. وینیسیوس وینگر برزیلی روز یکشنبه در دیدار مقابل والنسیا مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت اما به دلیل مشکل زانو از محوطه جریمه رئیس جمهور تماشا کرد. رودریگو در دقیقه 89 ضربه ای زد و مادریدی را به ثمر رساند و سرش را خم کرد و مشت خود را به نشانه سلام بلک پاور بالا برد.

کریم بنزما در نیمه اول مادرید را پیش انداخت تا اینکه رائول دی توماس گل تساوی را برای میهمان در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند و رودریگو در مراحل پایانی بازی را حل کرد.

این پیروزی باعث شد که رئال از رقیب خود یعنی اتلتیکو مادرید که بعداً روز چهارشنبه 3-3 با ختافه مساوی کرد، در رده دوم قرار گیرد.

وینیسیوس در زمین حضور نداشت اما از فکر بازیکنان دور نبود زیرا مادرید قبل از بازی با پیراهن شماره 20 به نشانه حمایت صف آرایی کرده بود.

این مهاجم مقابل والنسیا از بازی اخراج شد و اگرچه سه شنبه شب کارت لغو شد، اما نتوانست از مشکل زانو خود برای بازی خلاص شود.

این اولین باری بود که مادرید پس از سوء استفاده بازی می کرد و بسیاری از ستارگان ورزشی و دیگر افراد سرشناس در سراسر جهان حمایت خود را از وینیسیوس ارائه کردند.

هواداران پس از 20 دقیقه نام او را فریاد می زدند و یکی از جایگاه ها بنری داشت که روی آن نوشته شده بود “ما همه وینیسیوس هستیم، بس است!”

دنی کارواخال، مدافع مادرید پس از بازی به موویستار گفت: “من فکر می کنم که همه در فوتبال، نه تنها در فوتبال، در کل ورزش، در کل جهان (به این اقدامات واکنش نشان می دهند) نمی توان آنها را تحمل کرد.

“همه ما باید پیشرفت کنیم، سعی کنیم مطمئن شویم که این اتفاق نمی افتد، زیرا در نهایت عادلانه نیست.”

بنزما با چرخاندن توپ به دور دروازه بان پس از بازی فده والورده، بن بست را شکست.

مادرید لحظات قابل توجه دیگری را در یک بازی بد خلق کرد و تیم کارلو آنچلوتی در هفته های پایانی فصل گل های واضحی به ثمر نرساند.

رایو از طریق دی توماس پاسخ داد و بازیکن سابق جوانان رئال گل خود را از دست داد.

رودریگو به خوبی از لبه محوطه جریمه کنترل کرد تا مطمئن شود مادرید آخرین خنده‌اش را انجام داده و با جشن گرفتن توجه وینیسیوس را به خود جلب کرد.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت: “او خوب کار می کند، تمام حمایت هایی که در روزهای اخیر دریافت کرده برای او خوب است.”

اگر او مشکلی با زانویش نداشت، البته بازی می کرد.

فردا و جمعه وضعیت او را خواهیم دید تا ببینیم شنبه با او بازی خواهیم کرد یا خیر.

آنچلوتی گفت که جشن رودریگو را ندیده است.

من این ژست را ندیدم، اما همه بازیکنان به وینی نزدیک هستند، آنها مشکل را احساس می کنند، او از این نظر بسیار متاثر است.

آنها دوستان بسیار خوبی هستند، هر اتفاقی که افتاد برای وینی سخت بود و برای نشان دادن نزدیکی خود به هم تیمی اش بود.

اهداف

ویارئال امیدهای ضعیف خود را برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-0 مقابل کادیز در تلاش بود تا فاصله خود را با رئال سوسیداد در رده چهارم به 5 امتیاز برساند.

اتلتیکو در کرنل مقابل اسپانیول با سه گل برتری دارد، اما میزبان برای کسب یک امتیاز با مشکل مواجه شده است، اگرچه اکنون سه گل با کادیز رده هفدهم فاصله دارد.

سائول، یانیک کاراسکو و آنتوان گریزمان برای تیم دیگو سیمئونه که در برابر اسپانیول کشنده بود، برای جان خود مبارزه کردند.

تیم کاتالان تسلیم نشد و سزار مونتس، ژوزلو و وینیسیوس سوزا در 15 دقیقه نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند.

پیروزی 1-0 ختافه مقابل رئال بتیس آنها را به رده شانزدهم رساند، اگرچه با کادیز، هفدهم، و وایادولید، هجدهم، در رده شانزدهم قرار دارند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله