نظر مربی PBKS در مورد فرم ضعیف سام کوران گران ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال

سام کوران گران ترین بازیکنی است که در حراجی IPL خریداری شده است© BCCI/Sportzpics

سام کوران ممکن است تحت فشار قیمت خود در این IPL غرق شده باشد، اما مربی بولینگ پنجاب کینگز، چارلز لانگولت، از مرد انگلیسی حمایت کرده و او را “برنده” خطاب کرده است. آندره راسل به فرم بازگشت و کوران را به مدت سه شش از چهار توپ شکست داد تا بازی را به نفع KKR تغییر دهد، کسی که یک پیروزی هیجان انگیز با پنج ویکت را امضا کرد و امیدهای خود در پلی آف IPL را در روز دوشنبه زنده نگه داشت. “او یک برنده است. شما می خواهید از او حمایت کنید. او همچنین توپ گیر ارشد ما است، شما می توانید چنین روزهایی را داشته باشید.

کوران، که پس از پرداخت 18.5 کرور PBKS به گران‌ترین بازیکن IPL تبدیل شد، 20 ران در اوج ماقبل آخر به بیرون درز کرد تا با ارقام 3-0-44-0 به پایان برسد.

کوران تنها هفت ویکت از 11 مسابقه و اقتصاد 10 به اضافه دارد.

او یکی از آن بازیکنانی است که می تواند برگردد و یک بازی را برای ما برنده شود. لانگولت با تمجید از شوت راسل، گفت: “او همیشه یک تغییر دهنده بازی قدرتمند است. ما می خواستیم او را ساکت نگه داریم و سعی کنیم توپ را به خارج از منطقه ضربه اش پرتاب کنیم.” کاگیسو رابادا فقط 5 بازی در این فصل برای PBKS انجام داده است زیرا آنها ناتان الیس را به جای آفریقای جنوبی انتخاب کردند و لانگوولت گفت که این کار بیهوده بود.

الیس به خوبی بولینگ بازی کرد. او مرد مورد علاقه ما بود، خوب توپ می زد و فشار را تحمل می کرد.

«این یک تصمیم ساده بود. من حتی به آن فکر نکردم و گفتم “باید، باید با الیس برویم” و او امشب دوباره تولید کرد.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله