عکس سندیپ شارما بدون توپ، ستاره سابق هند حرکت SRH Better را “ناعادلانه” می داند

ساندیپ شارما در تحویل نهایی مسابقه مقابل SRH یک توپ بدون توپ می زند.© توییتر

مسابقه IPL 2023 بین SunRisers Hyderabad و Rajasthan Royals در روز یکشنبه یک هیجان انگیز بود. با توجه به اینکه SRH برای پاک کردن هدف 215 دویدن به 5 دوش از یک توپ نیاز داشت، ساندیپ شارما پیسر RR یک توپ بدون توپ با عبدالصمد در حال اعتصاب زد. سپس صمد در آخرین تحویل قانونی برای تحویل گرفتن از SRH یک عدد شش زد. نیازی به گفتن نیست که شب سختی برای سندیپ بود. با این حال، مورالی کارتیک، اسپینر سابق هندی خاطرنشان کرد که این تنها توپ گیر نیست که از خط مشخص شده عبور کرده است. در بخش بدون ضربه مارکو یانسن از SRH بود که هنگام بولینگ ساندیپ نیز به وضوح دیده می شد که از خط عبور می کند.

“بله، یک توپ انداز نباید از خط عبور کند و تنبیه شود… اما در مورد غیر مهاجمانی که تحت فشار یا در غیر این صورت ادامه می دهند چه می شود… چیزی باید بازدارنده باشد، دویدن آزاد، داتبال چیز دیگری باشد. ادامه دهید.. .بی انصافی..#mytwocents.

طبق آخرین قانون ICC، هرکسی که اعتصاب نکرده باشد اما بیش از حد منحرف شود، می‌تواند توسط یک بازیکن اخراج شود.

راجستان رویالز که بر روی 50 های تهاجمی جوس باتلر (95) و سانجو سامسون (66) سوار شده بود، پس از برنده شدن در پرتاب و انتخاب به bat، یک 214 چالش برانگیز برای دو نفر را به ثبت رساند.

در پاسخ، آبیشک شارما (55) و راهول تریپاتی (47) قبل از اینکه یوزوندرا چاهال (4/29) چهار ویکت بگیرد تا تقریباً تعقیب آنها را از مسیر خارج کند، به شکار آنها ادامه دادند.

یک ضربه کوتاه از گلن فیلیپس (25) در حالی که عبدالصمد (17 توپ از 7 توپ) پس از ساندیپ شارما بدون توپ، ران های برنده را با شش توپ آخر شکست داد.

برای Sunrisers، بوونشوار کومار (1/44) و مارکو یانسن (1/44) هر کدام یک ویکت گرفتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله