“نترس…”: آنچه پدر یاش دیال پس از ضربه زدن به پنج شش رینکو سینگ در IPL 2023 به او گفت

رشید خان (L) و شوبمن گیل (L) در طول مسابقه 13 IPL 2023 با یاش دیال صحبت می کنند.© BCCI/IPL

روز یکشنبه، در IPL 2023، Yash Dayal از تایتان‌های گجرات مرکز توجه رینکو سینگ از Knight Riders بود. بولر در پنج توپ آخر مسابقه، پنج شش شش را شکست تا ببیند که تیم GT خود بازی را که قبلاً در جیب آنها بود، از دست می دهد. در حالی که رینکو برای بردن KKR به خانه بابلیدر زد، دیال به وضوح از خود ناامید شد زیرا نتوانست 29 ران را در فینال نجات دهد. در مصاحبه اخیر، چنددرپول، پدر یاش، که خودش در اواخر دهه 80 به عنوان یک بولر سریع در Vizzy Trophy بازی می کرد، آنچه را که پس از یک مسابقه ناموفق به پسرش گفت، فاش کرد.

«غبرانا ناهی (نترس)» بعد گفتم: «این در کریکت چیز جدیدی نیست. بولرها اعتصاب می کنند. برای بازیکنان بزرگ این اتفاق افتاده است. فقط کار سخت را انجام دهید، ببینید کجا اشتباه کرده اید، اما به یاد داشته باشید که این اولین بار نیست که این اتفاق در کریکت رخ می دهد. چنددرپول به ایندیان اکسپرس گفت: بازیکنان بزرگی مانند مالینگا، استوارت برود از این وضعیت عبور کرده اند.

با 29 ران مورد نیاز در فینال، Umesh Yadav یک تک ضرب را به رینکو زد. چیزی که در پی آن رخ داد، قتل عام مطلق بود، زیرا ضربه زن پنجه جنوبی پنج توپ باقی مانده را شکست تا تیمش را در آخرین توپ مسابقه به خانه ببرد.

در حالی که چند شش دقیقه اول مارکت آرامش بخش به نظر می رسید، او به حمله ادامه داد تا هم تیمی هایش باور کنند که یک تغییر بیرونی وجود دارد. قبل از اینکه GT و تماشاگران آنچه را که در زمین اتفاق می افتد باور کنند، رینکو یک پیروزی تقریبا غیرممکن را به دست آورد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله