نتایج آزمون مقدماتی دهلیس و پایتخت ها مقابل Sunrises Hyderabad T2 1 5


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج را به صورت زنده ، نتایج کریکت ، پخش زنده مسابقات در Sports.NDTV.com به شما ارائه می دهند. پس از 0.0 فریم ، پایتخت دهلی 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت های Delhi Capitals vs. Sunrise Hyderabad نیز موجود است. این پلت فرم مناسب برای پیگیری تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. بازیگران و بولینگ های مورد علاقه خود را از طریق مسابقه امروز لیگ برتر هند 2020 ، توپ به توپ ، پایتخت های دهلی مقابل سانریسرز حیدرآباد ، پایتخت های دهلی تماشا کنید vs Sunrisers Hyderabad زنده نمره، دهلیز پایتخت vs Sunrise حیدرآباد. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده را دنبال کرده و از طریق سیستم عامل کریکت امتیاز کسب کنید.

همه چیز از آنجا شروع شد ، ورزشگاه زاید عالی به نظر می رسد. پیشگامان این مرحله داوران میدانی S Ravi و Paul Reiffel هستند. بازیکنان حیدرآباد ، در سراسر آتش بازی فرش قرمز ، آنها را دنبال می کنند. کاشفان دهلی ، شیار داوان و مارکوس استوینیس هستند. بله ، مورد آخر در باشای بزرگ افتتاح شده و باز کردن چاقو غریبه نیست. Sandip Sharma برای شروع با توپ برای حیدرآباد.

حیدرآباد (بازی بدون تغییر XI) – دیوید وارنر (C) ، Shrievats Goswami (WK) ، مانیش پاندی ، کین ویلیامسون ، پریام گارگ ، جیسون هولدر ، عبدالصمد ، رشید خان ، شهباز ندیم ، سندیپ شارما ، تی ناتارا.

دهلی (بازی XI) – شیخار داوان ، آجینکیا رهان ، شریاس آیر (سی) ، ریشاب پانت (دبلیو کبیر) ، شیمرون هتمیر (در جایگاه SAMS دانیل) ، مارکوس استوینیس ، آکسار پاتل ، راویچندران کسباین ، آشوین) هنری نورته.

دیوید وارنر ، کاپیتان حیدرآباد ، می گوید آنها اولین نفری هستند که به تساوی می رسند. خیلی خوشحال از نتیجه. اعلام می کند که تیم از خود حمایت کرده است. همه مسئولیت های خود را به خوبی می دانند و از خود حمایت می کنند. می گوید Wrididdiman هنوز از فرم خارج است و تیم نسبت به بازی گذشته تغییری نکرده است.

شرياس آير ، كاپيتان دهلي ، مي گويد آنها دو مسابقه مقابل حيدرآباد داشته اند و آنها فكر مي كنند بهتر است اول ضربه بزنيد و به نظر مي رسد يك دريچه خوب است ، پس آنها مي خواهند اول ضربه بزنند. ایالت ها باید تکالیف خود را به درستی انجام دهند و امیدوارند که بتوانند در این بازی خوب بازی کنند. رشید را برای شیوه آویختنش در نظر می گیرد و می گوید امروز این یک چالش دشوار خواهد بود. گزارش هایی از آمدن Dube و Hetmyer. به نظر می رسد که همه چیز در اجرای صحیح اصول است.

TOC – دو کاپیتان برای یک پرتاب حساس از وسط بیرون آمدند. تیم برنده ابتدا باید بشکند ، اما بگذارید ببینیم. داور مسابقه سکه را می دهد. این به نفع دهلی است. آنها اولین خواهند بود!

گزارش ارتفاع سایت – سونیل هواسکار گزارش ارتفاع سایت را ارائه می دهد. کمی چمن ، و روز دیگر نوعی پیچ و تاب دیده می شد. این یک سایت خوب است ، آن چیزی برای دیگهای بخار دارد. کتری ها می توانند کمر شما را خم کرده و یک گوی شگفت انگیز برای شما ایجاد کنند. میدان بسیار متعادل ، نه به نفع بتمن ها و نه به نفع بولرها.

در چند بازی اخیر ، حیدرآباد کاملاً بالینی بوده است ، از جمله در Eliminator. بله ، در حالت دوم آنها مجبور بودند دراز بکشند ، اما هرگز نتوانستند وقتی مسابقه از دست آنها خارج شد. ضرب و شتم و بولینگ آنها به خوبی مکمل یکدیگر هستند و این همان چیزی است که شما هنگام بازی در مراحل تعیین کننده به آن نیاز دارید. آیا آنها می توانند نیروهای خود را راهپیمایی کرده و از چالش موجود در دهلی عبور کنند؟ به زودی خواهیم فهمید که چگونه خواهد بود …

ابتدا وارد دهلی شدند ، صدایی به دست آمد که بمبئی را در مقدماتی 1 در همه بخشها کشته است. انحراف از این امر بسیار دشوار است ، اما با توجه به مرحله ای که در آن قرار دارند ، مردم آیر به سرعت بر این مسئله غلبه می کنند. تمرکز ویژه آنها اکنون شکست حیدرآباد و صعود به فینال خواهد بود. پس از آن ، آنها دوست دارند به خاطر ادامه شکست ها در این فصل ، به بمبئی هزینه زیادی بپردازند.

دهلی یا حیدرآباد؟ قبلاً در از بین بردن آن حیدرآباد یا بنگلور بود. اما وقتی اولین مسابقه به پایان رسید و جایگاه دوم مسابقات مقدماتی 2 را مقابل دهلی بست ، اکنون سوال اول ما را به خود جلب می کند. اگرچه این به معنای رسمی حذف کننده نیست ، با توجه به اینکه برنده در فینال مقابل بمبئی قرار گرفت ، هر دو تیم به این مسابقه چنین نگاه خواهند کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله