امتیازات تعاملی IPL DC در مقابل SRH IPL 2020 میزهای کریکت جدول: Marcus Stoinis ، Shihar Davan

DC در مقابل SRH ، IPL 2020 جدول امتیازات بازی: مارکوس استوینیس ، Shihar Dawan به پایتخت های دهلی آغاز پرواز علیه SunRisers حیدرآباد می کنند

IPL 2020 ، DC در برابر SRH: وسط مارکوس استوئینیس غیرقابل توقف به نظر می رسد.© BCCI / IPL


پایتخت های دهلی (دی سی) به پیروزی رسید و تصمیم گرفت در مرحله مقدماتی 2 لیگ برتر هند (IPL) 2020 در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف Sunrise Hyderabad (SRH) برود. این پیروزی برای اولین بار است که شاهد ثبت نام جانبی در فینال لیگ پولدار است. حق رای دادن ، واقع در دهلی ، تصمیم گرفته است دو تغییر برای این جلسه مهم ایجاد کند. Prithvi Shaw به نفع Praven Dubey رد شد ، این به معنای اولین تغییر است. شیمرون هتمیر به جای دانیل سامس گنجانده شد ، که دومین تغییر است. SRH در مقایسه با پیروزی حذفی مقابل Royal Challengers Bangalore (RCB) بدون تغییر است. بازیکنان هر دو طرف به مراحل چشمگیر نزدیک هستند. در حالی که آجینکیا رهانه برای پایان دادن به 4000 دوش در لیگ غنی لیگ به 69 دویدن نیاز داشت ، دیوید وارنر از رسیدن به 200 شش IPL در پنج شش بازی است. (کارت زنده)

بوق تجاری

IPL 2020 نتایج آنلاین را بین DC و SRH به روز کنید ، مستقیم از ورزشگاه شیخ زاید ، ابوظبی







  • 8:01 PM (IST)

    ششم!

    شیخار دوان در حمله از شهباز ندیم استقبال می کند ، که کاملا خار عمیقی را به هم می زند. در مورد فشار زود هنگام نادیم ، که مطمئناً نگران کننده دیوید وارنر است.

  • 7:59 عصر (IST)

    یک همکاری 50 ساله بین شیخار داوان و مارکوس استوینیس

    شیخار دوان و مارکوس استوینیس فقط در پنج عکس یک همکاری 50 ساله را به پایان رساندند ، که نشان می دهد شروع انفجاری مداوم متوقف نشده است.

  • 7:57 عصر (IST)

    چهار

    شیخار دوان پس از یک میدان نادرست توسط T. ناتاراجان در یک فوت مربع عقب ، خط دوم را پشت سر می گذارد. قبل از اینکه یک برتری غیر منتظره بدست آورد ، دوان توپ را به حصار نازک پاهای خود زد.

  • 7:55 عصر (IST)

    چهار

    Shikhar Davan در کنار Marcus Stoinis شوت می زند ، یک ضربه شیک توپ را از روی یک نقطه عمقی معکوس برید.

  • 7:52 عصر (IST)

    چهار

    Stoinis غیرقابل توقف به نظر می رسد و توپ را از نقطه سمت راست به عقب هدایت می کند.

  • 7:51 عصر (IST)

    ششم!

    مارکوس استوئینیس به شش محدوده ابتدایی اول پایبند است و ماشین برش را زود انتخاب می کند قبل از اینکه از وسط عمیق ویکت عبور کند.

  • 7:50 عصر (IST)

    چهار

    چهارمین محدودیت سرویس برای مارکوس استوینیس است که توپ را روی زمین خرد می کند و با پاهای بلند به حصار می کشد.

  • 7:49 عصر (IST)

    چهار

    مارکوس استوینیس همچنان آزادانه به گلزنی می پردازد ، یک ضربه قدرتمند که جیسون هولدر را پرتاب می کند ، توپ را به حصار گوشه گاو هدایت می کند.

  • 7:47 عصر (IST)

    چهار

    مرزهای ثابت برای مارکوس استوینیس ، که طول زایمان را به حصار فوت مربع عقب می کشد.

  • 7:47 عصر (IST)

    چهار

    مارکوس استوینیس با قطع دقیق توپ از روی بلوک و هدایت آن به حصاری عمیق در وسط دروازه ، اولین محدودیت سرویس خود را بدست آورد. جیسون هولدر Stoynis را از زایمان قبلی در وسط احمقانه انداخت ، که اگر استرالیایی ها به گلزنی ادامه دهند ، می تواند به SRH آسیب برساند.

  • 7:40 عصر (IST)

    چهار

    افتتاح محدودیت عرضه برای DC ، زیرا Shihar Davan از تحویل کوتاه و گسترده از Jason Holder لذت می برد. داوان توپ را از حصار نقطه عمقی مشت کرد و بازیکنان بیرون از زمین نتوانستند توپ را متوقف کنند.

  • 7:37 عصر (IST)

    شروع عالی توسط Sandip Sharma

    Sandip Sharma شروع بسیار خوبی برای Inning ها برای SRH فراهم کرد ، فقط سه اجرا برای اولین دوره ها را از دست داد. DC 3 بعد از 1 مورد دیگر

  • 7:31 عصر (IST)

    مارکوس استوئینیس مقدمات را باز خواهد کرد

    دی سی مارکوس استوینیس را به عنوان بازکن ارتقا داد ، و واگن استیشن همراه با شیار داوان شروع به کار کرد. Sandeep Sharma اول خواهد بود.

  • 7:29 عصر (IST)

  • 7:27 عصر (IST)

    کاگیسو ربادا در برابر دیوید وارنر قرار می گیرد

    کاگیسو رابادا در 15 بازی با میانگین 48/19 گل 25 گل به ثمر رسانده است. آفریقای جنوبی جاسپر بومرا را دنبال می کند که در 14 مسابقه 27 اخراج ، دو دروازه بان به همراه داشته است. Rabada با عملکردی عالی در برابر SRH به دنبال جبران فاصله است. با این حال ، دیگ بخار سریع باید با دیوید وارنر که به دلیل توانایی خود برای موفقیت تحت فشار شناخته می شود ، مبارزه کند. تماشای این تقابل دو بازیکن برتر احتمالاً جالب خواهد بود.

  • 7:16 عصر (IST)

    شیخار دوان در یک دوئل هیجان انگیز رو در رو میزبان رشید خان است

    در نسخه فعلی ، رشید خان با 19 گل در 15 مسابقه در سطح ضربات 94/18 ، پر بازده ترین بازیکن تیمش است. با توجه به اخراج های مهم ، اسپینر به دنبال تأثیرگذاری بر DC خواهد بود. با این حال ، احتمالاً برای او در برابر شیار دوان ، که می تواند در زمان خود ویرانگر باشد ، دشوار خواهد بود.

  • 7:11 عصر (IST)

    انبارها

    طلوع آفتاب حیدرآباد: D وارنر ، S Goswami ، M Pandey ، K Williamson ، P Garg ، J Holder ، A Samad ، R Khan ، S Nadeem ، S Sharma ، T Natarajan.

    پایتخت های دهلی: S Dhawan ، A Rahane ، S Iyer ، M Stoinis ، R Pant ، S Hetmyer ، P Dubey ، A Patel ، R Ashwin ، K Rabada ، A Nortje.

  • 7:07 عصر (IST)

    2 تغییر برای DC ، هیچ SRH

    دی سی تصمیم گرفت دو تغییر ایجاد کند: پرووین دوبی و شیمرون هتمایر به جای پریتوی شاو ، دانیل سامس.

    SRH با همان سمت بروید.

  • 7:03 عصر (IST)

  • 7:02 عصر (IST)

    ریکی پونتینگ گفتگوی عمیقی با محمد کایف دید

    قبل از مسابقه ، ریکی پونتینگ ، سرمربی DC یک بحث پر تنش را با محمد کایف دید. آیا دی سی تصمیم خواهد گرفت که یک گام غیرمنتظره در این درگیری “انجام دهد یا بمیر”

  • 6:58 عصر (IST)

    دهلیان پایتخت در مقابل SunRisers حیدرآباد: بهترین انتخاب خارق العاده

    دیوید وارنر پس از شروع آهسته به IPL 2020 بازگشت ، و هنگامی که مهم بود به فرم بازگشت. چاقوی استرالیایی در 15 مسابقه 546 دوش را با سرعت 135.14 و به طور متوسط ​​42 شکست.

    شیار داوان در این فصل محبوب ترین شرکت کننده در حق رای دادن خود بود. دوان در 15 بازی 525 دوش با نرخ اعتصاب 144.23 و میانگین 43.75 به ثمر رساند.

    دو بازیکن با مارکوس استوینیس ، راشد خان ، کاگیس ربادا و سایر موارد هوشمندانه ، یک انتخاب فانتزی شایسته برای شما خواهند بود.
  • 6:24 عصر (IST)

    DC vs SRH: آمار بازی

    آمار کلی برای SRH مفید است زیرا آنها از 17 مسابقه دو طرف 11 بار پیروز شده اند و DC شش برد کسب کرده است. حق رای دادن ، واقع در حیدرآباد ، متعاقباً در هر دو مسابقه بین طرفین تحت IPL 2020 برنده شد.
  • 6:18 عصر (IST)

    پخش زنده صلاحیت 2 را از کجا تماشا کنید؟

  • 6:13 عصر (IST)

مباحث ذکر شده در این مقاله