نایت رایدرهای کلکته یازدهم در مقابل پادشاهان پنجاب، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا نیتیش رانا و کو تلاش خواهند کرد؟ ترکیب برنده؟

Kolkata Knight Riders در مسابقه بعدی خود در IPL 2023 روز دوشنبه در باغ Eden در کلکته به مصاف پنجاب کینگز خواهند رفت. KKR در حال حاضر با چهار برد از ده مسابقه در رده هشتم جدول قرار دارد. آنها پس از پیروزی پنج ران مقابل Sunrisers Hyderabad در یک تریلر آخرین توپ به این نتیجه خواهند رسید. پیسرز وایبهاو آرورا و هارشیت رانا مقابل SRH خوب بازی کردند و به احتمال زیاد جایگاه خود را در بازی بعدی حفظ خواهند کرد.

سونیل نارین برای بیش از یک دهه، مرد «برو به» کلکته نایت ریدرز باید برای توجیه جایگاهش در جمع یازده بازی، وقتی تیمش در مقابل PBKS قرار می‌گیرد، بازی کند.

مرد ترینیداد که 158 بازی در 12 فصل انجام داده است، از جمله فصل فعلی، 159 ویکت به همراه 1039 دوش با 4 نیم قرن پس از کار بر روی ضربات خود در زمانی که اقدام او مشکوک تلقی شد و صدای سینه خود را از دست داد، دارای 159 ویکت به همراه 1039 دوش است. .

KKR یک بازی رفت و برگشتی دیگر با تنها چهار برد در 10 بازی روبرو می شود که در چهار بازی بعدی جایی برای خطا وجود ندارد.

این واقعیت که وارون چاکرابورتی به عنوان برترین اسپینر آنها ظاهر شده است – 14 ویکت در 20.14 – دلیل قوی تری را نشان می دهد که KKR باید به چیزی بیش از نارین فکر کند، اگر نه آندره راسل.

چاکراوارتی، یک پا اسپینر با سرعت 90-95 کیلومتر در ساعت، حمله اسپین را به طرز درخشانی رهبری کرد.

او راه را زمانی نشان داد که نیتیش رانا به او وظیفه داد تا از 9 ران در آخرین اور دفاع کند، در حالی که KKR به یک پیروزی هیجان انگیز در پنج ران مقابل SRH رسید.

XI پیش بینی شده در مقابل PBKS: رحمانولا گورباز (WC)، جیسون روی، ونکاتش ایر، نیتیش رانا (ج)، آندره راسل، رینکو سینگ، سونیل نارین، شاردول تاکور، وایبهاو آرورا، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله