میکی آرتور به عنوان مدیر تیم کریکت مردان پاکستان منصوب شد

کریکت بورد پاکستان روز پنجشنبه انتصاب میکی آرتور را به عنوان مدیر تیم مردان تایید کرد، سمتی که تضمین می کند او نقشی کلیدی در ساخت جام جهانی فوتبال در هند در اواخر سال جاری ایفا می کند. آرتور 54 ساله که بین سال های 2016 تا 2019 به عنوان سرمربی تیم ملی پاکستان فعالیت می کرد، در نقش خود در طراحی، توسعه و نظارت بر استراتژی تیم مردان شرکت خواهد کرد.

او همچنین بخشی از کادر مربیگری جام جهانی کریکت مردان ICC 2023، تور خارج از خانه استرالیا و سری خانگی مقابل هند غربی خواهد بود. او همچنین با این تیم برای بازی‌های پاکستان و هند در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت.»

آرتور در طول دوران ریاست خود از سال 2016 تا 2019، مربی پاکستان شد تا در رده بندی تست ها و T20Is رتبه 1 را به دست آورد و به این تیم کمک کرد تا جام قهرمانان ICC 2017 را کسب کند.

آرتور گفت: “من برای پیوستن مجدد به تیم کریکت پاکستان بسیار هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر همکاری با این گروه هستم.”

پس از انتقال، بازیکنان و عملکرد جمعی آنها را دنبال کردم. آنها یک گروه با استعداد با پتانسیل شماره یک در همه فرمت ها هستند و من به دنبال توسعه استراتژی ها و ایجاد محیطی هستم که می تواند به ارتقای عملکرد آنها کمک کند تا بتوانیم بهترین نتیجه را از آنها ببریم. .

نجام ستی که در ابتدا او را در سال 2016 وارد تیم کرد، به آرتور پیشنهاد مربیگری تمام وقت داد. اما این بازیکن آفریقای جنوبی انتصاب دائمی را رد کرد و ترجیح داد به مربیگری تیم کانتی انگلیسی دربی‌شایر ادامه دهد، اما در صورتی که از نظر فیزیکی برای همه مسابقات در دسترس تیم نباشد، نقش مدیر و مشاور تیم را پذیرفته است.

نجام ستی، رئیس کمیته مدیریت PCB، گفت که آرتور همچنین مسئول پرورش ستاره های آینده برای افزایش قدرت ذخایر تیم ملی خواهد بود.

ستی گفت: «خوشحالم که میکی رسماً به تیم کریکت مردان پاکستان بازگشته است و در نقشی گسترده، مسئولیت توسعه و اجرای استراتژی‌ها را برای تکالیف آینده در تمام قالب‌ها بر عهده خواهد داشت.»

او همچنین مسئول تقویت فرهنگ تیم ملی، شناسایی و پرورش ستاره های آینده خواهد بود تا بتوانیم نیمکت خود را تقویت کنیم و آینده خود را از نظر استراتژیک تضمین کنیم.

میکی که در دوران تصدی قبلی خود در پاکستان زندگی و کار کرده است، بازیکنان، ساختار و سیستم فعلی را می شناسد. من مطمئن هستم که او از دوره قبلی خود برای موفقیت بیشتر در دوره دوم خود استفاده خواهد کرد.” PTI Corr PDS AM PDS AM AM

موضوعات مطرح شده در این مقاله