«می‌خواهید این مرد را حتی بهتر کنید»: لاسیث مالینگا پس از نمایش IPL 2023، جوان چنای سوپر کینگز را ستایش می‌کند.

اسطوره سریلانکا، لاسیث مالینگا، که اکنون مشاور بولینگ راجستان رویالز (RR) است و سال‌ها در لیگ برتر هند (IPL) تسلط داشته است، به تمجید از مرگ سوپر کینگز چنای بر متخصص متیش پاتیرانا پرداخت و گفت که می‌خواهد پیسر CSK باشد. بهتر از او در بولینگ CSK در Pathiran مقدار پیدا کرد. این جوان یک ستاره در حال ظهور است و روشی که او طرفداران کریکت را در سراسر جهان مسحور کرده است چیزی جز خیره کننده نبوده است. گام‌باز جوان اغلب با لاسیت مالینگ، یکی از بزرگترین بول‌بازانی که سریلانکا تولید کرده است، مقایسه می‌شود.

پاتیرانو 15 ویکت در 10 مسابقه برای CSK با نرخ اقتصادی 7.56 انتخاب کرد که بیشتر بولینگ در هنگام مرگ بود.

“به دلایلی، من می خواهم این مرد را حتی از خودم بهتر کنم. فکر می‌کنم سعی می‌کنم او را در دور آزمایشی بعدی شرکت دهم و به او جوایزی هم بدهم. ببینید او در سه سال آینده چگونه بازی می کند و سپس ببینید که دوره آینده باید چگونه باشد. اگر او 10 یا 15 تست را در سه سال آینده انجام دهد، برای پیشرفت او بسیار ارزشمند خواهد بود.”

افزایش اخیر Pathiran برای CSK در IPL 2023 به دلایل درست به سرفصل اخبار رسیده است. او هم در اجراهایش و هم در تحمیل خود، نهایت لحن شکن است. او اغلب به 140 کلیک می رسد و در موارد نادر سعی می کند یورک را به 145 کیه افسانه ای برساند. این سه عامل او را به یک جایگزین ایده آل برای لاسیتا مالینگا تبدیل می کند.

به عنوان مثال، می دانید، من یاد گرفتم که می توانید همزمان در آخرین تستی که در سال 2010 بازی کردم، توپ را رها کنید و بچرخانید. آنها معمولاً از فورت اند در گاله به من ضربه می زنند و وقتی باد روی زمین می وزد، چرخاندن توپ به این سمت بسیار آسان است. بعد از شش سال بالاخره یک طلسم خوب از پاویلیون گرفتم و یاد گرفتم که توپ کریکت را فرو کنم و بچرخانم. هیچ کس نمی تواند بگوید ماتیشا چه زمانی این افشاگری های مهم را در مورد بازی خود دریافت خواهد کرد.”

ما در حال صحبت در مورد این هستیم که او را از بازی برای سریلانکا دور نگه داریم قبل از اینکه حتی به درستی برای سریلانکا بازی کند. او تنها 20 سال سن دارد.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله