«می‌خواهم ازدواج کنم، نه قرار ملاقات»: یوزوندرا چاهال به پیشنهاد داناشری ورما. او گفت نه…”

تصویر فایل یوزوندرا چاهال و داناشری ورما© اینستاگرام

زندگی شخصی کریکت بازان هندی نیز به همان اندازه روی زمین کریکت متمرکز است. هر جا که بروند، نورافکن در انتظارشان است. یوزوندرا چاهال، ستاره هند و راجستان رویالز و همسرش داناشری ورما نیز همینطور. این دو برای اولین بار در طول قرنطینه کووید، زمانی که چاهال در حال گذراندن دوره های رقص از Dhanashree بود، که یک رقصنده بسیار محبوب است و طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی دارد، ملاقات کردند.

با افزایش تعامل بین این دو، در نهایت منجر به ازدواج این دو در دسامبر 2020 شد. چهال حالا با پیشنهاد ازدواجش به داناشری یک اتفاق خنده دار را به اشتراک گذاشته است.

“وقتی قرنطینه اتفاق افتاد. من در کنار خانواده ام ماندم. این اولین باری بود که برای مدت طولانی در خانه خود در گوروگرام ماندم. تقریباً سه تا چهار ماه. از وقتم با خانواده و حیوانات خانگی ام لذت بردم. سپس برای من همیشه این اتفاق افتاد. چهال در مصاحبه ای در کانال یوتیوب “Humans of Bombay” گفت: علیرغم اینکه می خواستم رقص یاد بگیرم. سپس به من پیشنهاد داد که Dhanashree کلاس های آنلاین برگزار می کند. بنابراین من به مدت دو ماه در کلاس های آنلاین شرکت کردم.

یک روز از او پرسیدم: “چرا در زندگی اینقدر خوشحالی؟” او پاسخ داد: من همینطور هستم. من به دنبال خوشبختی در چیزهای کوچک زندگی هستم.” من در ذهنیت درستی بودم و به خانواده ام گفتم. به او گفتم من می خواهم با تو ازدواج کنم، نمی خواهم با تو قرار بگذارم. من نمی‌خواهم وقتم را برای آشنایی تلف کنم. من در آن زمان 30 ساله بودم، او گفت: “نه، من می خواهم اول شما را ببینم.” ما قبلاً ملاقات نکرده بودیم. ما در بمبئی ملاقات کردیم و او گفت: “باشه، آره، باشه.”

چاهال در حال حاضر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند و یکی از برترین ویکت داران است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله