درباره ویرات کوهلی، انتقاد اعتصابی دیوید وارنر، حکم متیو هیدن

ویرات کوهلی و دیوید وارنر در بین بهترین بات‌زنان نسل خود، در لیگ برتر هند (IPL) 2023، ضربات خود را مسلط کرده‌اند. با این حال، علیرغم اینکه در بین بهترین بات‌زن‌های این فصل قرار دارند، آنها خود را در یک خط آتش به دلیل حمله خود دیدند. نرخ. کوهلی و وارنر هر دو به دلیل امتیاز کم خود در شانزدهمین دوره لیگ مورد انتقاد قرار گرفتند. در یک گفتگوی اختصاصی با NDTV، متیو هیدن، بت‌باز سابق استرالیا و سوپر کینگز چنای، حکم خود را در مورد “بحث نرخ ضربه” که بین برادران کریکت و طرفداران تقسیم شده است، ارائه کرد.

شاخص های عملکرد بازیکنان هنگام حرکت از کریکت تست یا ODI به T20I بسیار تغییر کرده است. در حالی که برخی بر این باورند که نرخ ضربه در کوتاه‌ترین فرمت بازی مهم‌تر است، برخی دیگر بر این عقیده‌اند که میانگین‌ها و نیم قرن‌ها همچنان کلید خورده‌اند. هیدن نیز نظرات خود را در مورد این پازل به اشتراک گذاشت.

“این یک معمای واقعی است که چگونه بازیکنان سابق کریکت و مفسرانی مانند من سعی می کنند بفهمند کدام آمار واقعاً مهم است. مثلا می توان به ایشان کیشان ایراد گرفت که نرفت و گل زد اما در داخل بازی نرخ ضربه او حدود 175 است پس کار خودش را می کند. چون اگر به ترکیب هندی‌های بمبئی نگاه کنید، تیلاک وارما را دارید که وارد می‌شود و توپ را می‌کوبد.»

وقتی از هیدن در مورد اعداد ضربات وارنر و کوهلی پرسیده شد، هیدن پاسخی دیپلماتیک داد، اما اعتراف کرد که ارقام امتیازدهی واقعاً چیزی است که باید به آن نگاه کرد.

دهلی کپیتالز شروع ضعیفی در فصل جدید با هر دو دیوید وارنر داشته است. دریچه های زیادی در اطراف او وجود داشت. تیم پایتخت دهلی با خفاش همراه نبود.

ویرات کوهلی سناریوی جالبی است. او در این IPL بسیار خوب عمل کرده است. او وینگر Fef du Plessis را در اختیار دارد که واقعاً به زیبایی توپ را می زند. اگر به RCB و روشی که آنها در بین شش تیم برتر انجام می دهند نگاه کنید. او گفت، شراکت افتتاحیه مرکزی برای اجرای آنها بوده است. انتقاد از آن سخت است، اما نرخ اعتصاب چیزی است که باید به آن توجه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله