مورن مورکل مربی بولینگ LSG: “محسن خان یکی از آینده است”.

مورن مورکل، تنیسور سابق آفریقای جنوبی خود را ضعیف می‌داند، محسن خان، چپ‌دست هندی، جواهری از یک توپ‌باز است و می‌گوید که این بازیکن 24 ساله “برای آینده است و باید به خوبی از او مراقبت شود”. بازیکن UP از همان جایی که فصل گذشته را ترک کرد، علیرغم اینکه 12 ماه از میادین دور بود، به دلیل آسیب دیدگی جدی که می‌توانست باعث قطع شدن بازوی بولینگ او شود، ادامه داد. مورکل پیش از بازی آخر فصل لاکنو سوپر جاینتز مقابل کلکته نایت رایدرز گفت: «این یک گام بزرگ برای او است که در حرفه‌اش به جلو حرکت کند.

من فقط خوشحالم که او اکنون آماده است و برای انتخاب در دسترس است.” محسن با موفقیت 11 ران در فینال اوور در بازی خود مقابل هندی های بمبئی دفاع کرد تا یک برد دراماتیک در پنج ران به ثبت برساند.

مورکل که مربی بولینگ LSG است، گفت: “بازگشت بدون هیچ کریکت و چند تمرین و سپس بازی در IPL که در آن حواشی آنقدر کم است که نشان دهد خونسردی و خونسردی خوب بود.”

من بسیار تحت تاثیر محسن هستم. او تقریباً بازوی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد، زیرا یک سال از بازی خارج شد و بازگشت و یک کاسه بازی مانند آن الهام بخش بود.

محسن پس از گرفتن 14 ویکت در 9 مسابقه با نرخ اقتصادی 5.97 در اولین فصل IPL خود در سال 2022، از ناحیه کتف آسیب جدی دید و لخته خون در کتف بولینگ خود داشت.

بولینگ را فراموش کنید، او بعد از جراحی نتوانست بازوی بولینگ خود را بلند کند.

محسن پس از حذف از مرحله افتتاحیه، تنها دومین بازی خود را مقابل MI انجام داد و با ارقام 1/26 از سه اور بازگشت.

مورکل گفت: “این نه تنها برای فرنچایز ما، بلکه برای کریکت هندی نیز هیجان‌انگیز است. آنها جواهری واقعی از یک کریکت‌باز و شخصی دارند که باید از او مراقبت کنند.”

محسن همچنین یک روز قبل از بازی مقابل MI در ICU با پدرش درگیری عاطفی دارد.

“این شخصیت یک فرد را نشان می دهد. او قلبی بسیار بزرگ و اخلاق کاری عالی دارد. او قطعاً چیزی است که باید در آینده به آن توجه کرد.”

LSG در آستانه دومین حضور متوالی در پلی آف قرار دارد و مورکل برای کاپیتان خود، Krunal Pandya، که بعد از حذف KL Rahul هدایت تیم را برعهده گرفت، سخنان ویژه ای در تمجید از او داشت. او از زمانی که هدایت KL را بر عهده گرفت، استثنایی بوده است. برای من، او یک رهبر قوی است که از جلو رهبری می کند. همه ما او را دیدیم که دیشب چند اور مهم را با گرفتگی عضلات انجام داد.

او مردی است که می تواند به خوبی با یک تیم هماهنگ شود. او یک رهبر قوی است. شما به یک رهبر قوی و قدرتمند در مراحل حذفی نیاز دارید زیرا این لحظات تعیین کننده خواهند بود.”

مورکل بخشی از تیم KKR بود که در سال 2014 تحت هدایت گوتام گامبیر قهرمان IPL شد و احساس می کند که دانش او و دومی از تیم میزبان مفید خواهد بود.

تجربه گاوتی (گامبیر) در رختکن کمک زیادی می کند، به خصوص در خواندن شرایط.

او گفت: “اما من فکر می کنم هر تجربه ای در رختکن می تواند پروانه های بالقوه و نحوه بازی در لحظات بزرگ را آرام کند، گوتام صدای عالی برای آن است.”

او همه موقعیت‌ها را دیده است، بنابراین اگر هر بازیکنی می‌تواند تصمیم بگیرد، چگونه شش اور اول را هدف قرار دهد تا یک اینینگ به ارزش طلا ایجاد کند. من سه فصل اینجا بازی کرده‌ام و می‌توانم تجربیاتم را در مورد بولینگ به اشتراک بگذارم. امیدوارم یک درصد جمع شود و فردا شب به ما یک برد بدهد.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله