“من کلمه Bhojpuri را دوست دارم”: آفریقای جنوبی می خواهد “اغلب از آن استفاده کند”

عکس فایل توسط گراهام اسمیت.© AFP

گریم اسمیت، کاپیتان سابق آفریقای جنوبی، که اکنون کارشناس IPL در JioCinema است، تحت تأثیر تفسیر بوجپوری قرار گرفته است که در شش هفته آخر مسابقات طرفداران را مجذوب خود کرده است. بازیکن چپ دست سابق که در سن 22 سالگی به عنوان جوانترین کاپیتان آفریقای جنوبی انتخاب شد و تا زمان بازنشستگی خود در سال 2014 به عنوان کاپیتان آزمون خدمت کرد، می گوید که به یکی از طرفداران پر و پا قرص کلمه Bhojpuri تبدیل شده است. اسمیت در مورد اینکه چرا فکر می‌کند آهنگ‌های تفسیری ۱۲ زبانی پلتفرم استریم، به‌ویژه بهجپوری و پنجابی، به موفقیت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند، گفت: «من عاشق کلمه بوجپوری هستم. من او را دوست دارم. فکر می کنم می توانم اغلب از آن استفاده کنم.

من در واقع دیشب با آنیل کمبل صحبت کردم. من فکر می کنم فقط می توان با مردم در سطحی ارتباط برقرار کرد که احساس می کنند خانه هستند. این زبان آنهاست، بنابراین آنها می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای آنها منطقی است، و همینطور در مورد پنجابی. اکنون محتوایی ایجاد می کنید که مستقیماً با طرفداران صحبت می کند. آنها عاشق کریکت در زمین هستند، اما اطلاعاتی که در مورد آن به دست می آورند چیزی است که می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.”

اسمیت از ویرات کوهلی می‌خواهد که از گزینه‌های امتیازدهی متفاوتی استفاده کند، مانند پرتاب کردن در مقابل اسپینرها پس از پاورپلی پس از اینکه رویکرد بت‌من ستاره هندی «عمق بازی» مورد انتقاد قرار گرفت. کوهلی بیش از 400 ران برای رویال چلنجرز بنگلور در این IPL با نرخ ضربه بیش از 130 به ثمر رسانده است، اما نتوانسته نرخ امتیاز را در میانه فریم افزایش دهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله