جوفرا آرچر پیسمن انگلیسی به دلیل شکستگی استرسی از بازی خارج شد

جافری آرچر، بازیکن سرعتی، روز سه‌شنبه به دلیل شکستگی استرسی در آرنج راستش از بازی خارج شد، زیرا انگلیس تیم آزمایشی خود را برای رویارویی با ایرلند ماه آینده اعلام کرد. کریکت بورد انگلیس و ولز در بیانیه ای اعلام کرد که بازیکن 28 ساله ساسکس که اخیراً در لیگ برتر هند حضور داشته است، “تا پایان تابستان” دیگر بازی نخواهد کرد. بانک مرکزی اروپا گفت: “اسکن اخیر نشان داده است که او عود شکستگی استرسی در آرنج راست خود دارد.” او اکنون با تیم های پزشکی انگلستان و ساسکس که روی درمان مصدومیت او کار خواهند کرد، وقت خواهد گذراند.

انگلیس در یک آزمون چهار روزه در لردز در تاریخ 1 ژوئن با ایرلند بازی خواهد کرد و سری پنج بازی Ashes در برابر استرالیا از اواخر این ماه آغاز خواهد شد.

جانی بیرستو، ویکت بان یورکشایر، پس از ریکاوری از شکستگی پای چپ و رگ به رگ شدن مچ پا در حین بازی گلف، اکنون کاملاً آماده است و برای اولین بار از اوت گذشته به تیم انگلیس بازگشته است، یعنی جایی برای بن فاکس نیست.

کریس ووکس، ویکت بان وارویک شایر بازمی گردد و مارک وود، بازیکن سرعتی دورهام، پس از وقفه ای در تور نیوزلند، بازگشته است.

اولی پوپ، بت‌باز تیم ساری رسماً به‌عنوان نایب کاپیتان تیم ملی انگلیس تایید شد و فوراً اعمال می‌شود.

راب کی، مدیر ECB کریکت مردان انگلیس، گفت: «این یک دوره ناامید کننده و ناراحت کننده برای جفری آرچر بوده است.

او به خوبی پیشرفت می کرد تا اینکه دوباره دچار آسیب دیدگی آرنج شد که او را برای مدت طولانی از میادین دور نگه داشته بود.

برای او آرزوی سلامتی داریم.»

کی گفت که حذف فاکس از تیم “تصمیم بسیار دشواری” بود.

او افزود: «او سال گذشته برای انگلیس فوق‌العاده بود، اما جانی بیرستو یکی از بهترین بازیکنان جهان است که عملکردش در تابستان گذشته تجسم همه چیز ماست.»

تیم ملی انگلیس

بن استوکس (کاپیتان)، جیمز اندرسون، جانی بیرستو، استوارت برود، هری بروک، زک کراولی، بن داکت، دن لارنس، جک لیچ، اولی پوپ، متیو پاتس، اولی رابینسون، جو روت، کریس ووکس، مارک وود

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله