“من همیشه کاپیتان بولر خواهم بود…”: هاردیک پاندیا کاپیتان GT پس از پیروزی مقابل SRH

هاردیک پاندیا، کاپیتان تیم گجرات تایتانز، پس از پیروزی در دیدار برابر سان رایزرز حیدرآباد با 34 ران با تلاش ترکیبی بتینگ و بولینگ در استادیوم نارندرا مودی در روز دوشنبه، فاش کرد که ترجیح می‌دهد کاپیتان توپ‌گیران باشد. در ارائه پس از بازی، هاردیک گفت: “به پسرها بسیار افتخار می کنم، دو نفر از دو (دو بار متوالی به پلی آف صعود می کنند). بچه ها حتی در شرایط سخت هم دستشان را بالا بردند و ما به حق مستحق حضور در پلی آف هستیم. انتظاراتی وجود خواهد داشت و برای من مهم بود که درون گروه تمرکز کنم.

امتیازهای خوبی گرفتیم، اشتباهات زیادی کردیم، اما همیشه در بازی بودیم و سعی کردیم ثابت قدم بمانیم. بولرها خیلی به قلب من نزدیک هستند. گاهی اوقات خفاش‌ها اعتبار زیادی به دست می‌آورند، برای من همیشه کاپیتان توپ‌زنان خواهم بود و مطمئن می‌شوم که آنها به حق خود که بسیار لیاقت آن را دارند، برسند.”

با این برد گجرات تایتانز اولین تیمی شد که به پلی آف راه یافت. آنها با 9 برد و 4 باخت 18 امتیاز در جدول دارند. در حالی که SRH با هشت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. آنها چهار بازی را بردند و هشت بازی را باختند.

اولین ضربه زدن، GT 188/9 را با کمک قرن IPL درخشان Shubman Gill ارسال کرد. سای سودارسان، بت‌زن جوان نیز 47 بازی کرد.

بوونشوار کومار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و پنج ویکت را برای 30 ران به دست آورد. فضلحق فاروقی، تی ناتاراجان و مارکو یانسن هر کدام یک ویکت گرفتند.

جفت افتتاحیه بولینگ GT با تعقیب 189 نفر، به ترتیب به عنوان دو نفره اخراج آنمالپریت سینگ و آبیشک شارما به جفت افتتاحیه آتش زد. SRH شروع ضعیفی داشت زیرا آنها در پایان نیمه 45/4 بودند.

ضربه مبارزه هاینریش کلاسن 64 توپ از 44 توپ کمتر از کل توپ بود زیرا ویکت ها در فواصل منظم از طرف دیگر سقوط می کردند.

ضربه زدن SRH به 154/9 محدود شد و نتوانست کل را کاهش دهد.

محمد شامی و محیط شارما با هم هشت ویکت را انتخاب کردند و هر کدام چهار ضربه زن را اخراج کردند. یاش دیال هم یک پوست سر گرفت.

شوبمن گیل به خاطر ضربه عالی 101 توپ از 58 توپ، بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله