“من میرم…”: دلیل خنده دار ویرات کهلی در مورد اینکه چرا هرگز وارد دعوا نشد

تصویر فایل کاپیتان سابق RCB Virat Kohli© توییتر

رفتار تهاجمی ویرات کوهلی می تواند حریفان او را بسیار بترساند. در حالی که در زمین است، شدت کهلی اغلب در جشن های پر زرق و برقی که در آن شرکت می کند نشان می دهد. در واقع، زمانی که او تیم کریکت هند یا رویال چلنجرز بنگلور را رهبری می کرد، اغلب به عنوان فردی بیش از حد تهاجمی در زمین یاد می شود. پس آیا کهلی همیشه اینطور بوده است؟ پاسخ یک نه بزرگ است. کهلی در یک برنامه اخیر در استار اسپورت فاش کرد که در کودکی هرگز دعوا نکرده است.

شانس فیزیکی سلام نه. کوی موجه معار که نیکال جاایگا، اصلی توه مار جائونگا، اوسکو ناهی پاتا کیا هوآ (احتمال درگیری فیزیکی وجود ندارد. یکی مرا کتک می زند، من می میرم و او حتی نمی داند چه اتفاقی برای من افتاده است). بنابراین، من هرگز درگیر دعوا نشدم.

کاپیتان سابق هند زمانی که برای پرخاشگری لفظی او تحت فشار قرار گرفت، گفت که همیشه از درگیری فیزیکی اجتناب می کرد. “Muh se Kuch Bhi bulwalo اما فیزیکی اولیه ladai nahi karta (به صورت شفاهی می توانم هر چیزی بگویم اما در زمین بازی فیزیکی ندارم) کهلی در پاسخ سریع اضافه کرد.

او همچنین دلیل خنده‌داری برای نشان دادن تهاجم لفظی در زمین بیان کرد. “یار ووه بهی زمین اصلی پ کارته هون، موجه پاتا های وهاان پ لادای ناهی هو ساکتی نا، وهاان پ امپیره بیچ مین آ جااینجه نا کهلی اضافه کرد (آنچه را که می‌گویم، فقط در زمین انجام می‌دهم، زیرا می‌دانم دعوا در کار نیست و داور در نهایت مداخله خواهد کرد).

موضوعات مطرح شده در این مقاله