پادشاهان پنجاب یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا کاشیس رباد جایگزین ناتان الیس خواهد شد؟

کینگز پنجاب روز شنبه در ورزشگاه Wankhede به مصاف هندیان بمبئی خواهد رفت. PBKS در غیاب کاپیتان معمولی و بهترین گلزن خود، شیخار داوان، که بعید است به دلیل آسیب دیدگی شانه مقابل MI بازی کند، دچار لکنت شده است. داوان نقشی کلیدی در شروع مطمئن PBKS در فصل داشته است، اما غیبت او تأثیر زیادی بر نتایجی که به دست آمده است داشته است. تروور گونسالوز، مربی عملکرد تیم، پس از باخت 24 رانشان مقابل رویال چلنجرز بنگلور در روز پنجشنبه، گفت که داوان برای رسیدن به آمادگی کامل به 2 تا 3 روز دیگر نیاز دارد.

پادشاهان پنجاب در مجموع 6 بازی سه برد داشته اند، اما هر سه شکست در 4 بازی اخیر آنها رخ داده است، در حالی که PBKS به شدت فاقد قوام و قدرت آتشی است که داوان در اوج ارائه می کند.

ضربه‌زن چپ‌دست و ارشد در چهار مسابقه 233 دوش به ثمر رسانده است و در حال حاضر در بین برترین‌ها در IPL 2023 قرار دارد و غیبت او چیزی است که PBKS به‌نوعی موفق به ارائه آن نشد.

سیکندررضا یک نیم قرن فوق العاده (57) گلزنی کرد تا پنجاب کینگز را مقابل لاکنو سوپر جاینتز از خط خارج کند، اما به دلایل غیرقابل توضیحی از درگیری روز پنجشنبه مقابل RCB کنار گذاشته شد زیرا PBKS در 18.2 اور به مدت 150 باول در تعقیب 175 شکست خورد.

پرابسیمران سینگ امتیاز 46 را به ثمر رساند تا به دویدن معمولی خود با خفاش پایان دهد، در حالی که پنجاب کینگز امیدوار است ستاره های خارج از کشورشان در لیام لیوینگستون، متیو شورت و سام کوران کار بیشتری با خفاش انجام دهند.

با توپ، PBKS دوباره گرم و سرد بازی کرد و متوقف کردن خفاش‌بازان بمبئی که به نظر می‌رسد روی انگشتان خود هستند و یکپارچه شلیک می‌کنند، دشوار خواهد بود.

سه نفر برتر آرشدیپ سینگ، کاگیس رابادا و نایب کاپیتان کوران، گران ترین بازیکن تاریخ حراج IPL، تصمیم خواهند گرفت تا پادشاهان پنجاب به دنبال رکود آنها باشند.

پادشاهان پنجاب در مقابل سرخپوستان بمبئی پیش بینی کردند:

آتاروا تاید، پرابسیمران سینگ، لیام لیوینگستون، هارپریت سینگ بهاتیا، سام کوران، جیتش شارما، شاهرخ خان، هارپریت برار، کاگیسا رابادا، آرشدیپ سینگ، راهول چهار

موضوعات مطرح شده در این مقاله