“من با یک قهرمان ازدواج خواهم کرد”: مادر دوست دوران کودکی رویای ویرات کهلی را فاش می کند

ویرات کوهلی (چپ) و آنوشکا شارما© توییتر

ستاره تیم کریکت هند، ویرات کوهلی، و همسرش، بازیگر بالیوود، آنوشکا شارما، 12 سال ازدواج خود را در دسامبر 2022 جشن گرفتند. این زوج در مراسم های مختلف دیده می شوند و عکس های آنها در شبکه های اجتماعی مورد پسند میلیون ها طرفدار قرار گرفته است. با این حال چند سال پیش کهلی پیش بینی کرد که با یک بازیگر زن ازدواج خواهد کرد. در ویدئویی که رویال چلنجرز بنگلور قبل از بازی آنها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل دهلی کپیتالز منتشر کرد، این فرنچایز با مادر دوست دوران کودکی کوهلی، نها سونجی، صحبت کرد که داستان جالبی در مورد دوران کودکی این ستاره بتمن به اشتراک گذاشت.

«یک بار پوستر بزرگی از یک فیلم یا تبلیغ در بیرون آکادمی مدن لعل آویزان بود. او این را دید و گفت: یک روز من یک مرد بسیار بزرگ می شوم و با یک قهرمان ازدواج می کنم. اکنون می بینید که سرنوشت چگونه رقم خورد. حالا که به آن فکر می‌کنم، احساس خوبی دارم،» او در ویدئویی به تیم رسانه‌های اجتماعی RCB گفت.

کوهلی و دوستش – شال سوندی – هر دو عضو آکادمی مربیگری کریکت تحت رهبری راجکومار شارما بودند و او فاش کرد که کاپیتان سابق RCB واضح است که می‌خواهد یک کریکت باز بین‌المللی شود. این ویدئو همچنین شارما را در حال یادآوری خاطرات دوران شکل گیری کوهلی نشان می داد.

«در 9 اردیبهشت 1377 با برادر و پدرش پیش من آمد. بعد از چند روز می‌توانستیم ببینیم که او بسیار متفاوت از بقیه است، بسیار فعال، بسیار پرتحرک و یک پسر بسیار شیطون. او بسیار مصمم و فداکار بود، از روز اول می خواست مسلط شود. او اعتقاد زیادی به خودم داشت که من می توانم هر کاری انجام دهم. راجکومار شارما گفت: شلاج و ویرات دوستان بسیار صمیمی از آکادمی من بودند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله