کاترین سیور برانت بازنشستگی خود را از کریکت بین المللی اعلام کرد

کاترین اسکیور برانت، ورزشکار سوئیسی بازوی راست سوئیسی، روز جمعه اعلام کرد که از مسابقات بین‌المللی کریکت بازنشسته می‌شود. سیمر راست دست که اولین بازی خود در انگلیس را در سال 2004 انجام داد، 267 بار برای کشورش بازی کرده است. کاترین به عنوان یکی از پرکارترین ویکت گیران در کریکت زنان بازنشسته می شود و 335 ویکت در تمام فرمت ها گرفته است. رکورد او در کوتاه ترین فرمت حرفه ای قابل توجه ODI را تایید می کند، با گرفتن 170 ویکت با میانگین 24، پنجمین بالاترین رکورد در تمام دوران.

در آن زمان، سیور برانت برنده سه جام جهانی و چهار سری خاکستر شد و در کریکت T20I و ODI در صدر جدول ویکت‌گیری زنان انگلیس قرار گرفت.

“اینجا هستم، 19 سال بعد، در پایان سفر بین‌المللی‌ام. فکر می‌کردم هرگز نمی‌توانم این تصمیم را بگیرم، اما این کار را انجام دادم و این سخت‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود. هرگز رویا یا آرزویی نداشتم. سیور برانت در بیانیه ای رسمی که توسط هیئت کریکت انگلستان و ولز (ECB) منتشر شد، گفت: برای انجام کاری که انجام دادم، فقط می خواستم خانواده ام به خودم افتخار کنند.

«خیلی چیزها برای شکرگزاری دارم. کریکت به من هدف، احساس تعلق، امنیت، بسیاری از خاطرات طلایی و بهترین دوستان داده است که تا آخر عمر باقی خواهند ماند. از بین جام‌ها و عناوینی که می‌توانستم آرزو داشته باشم، به همه آنها رسیده‌ام، اما بزرگترین دستاورد من شادی است که در نات پیدا کردم.

“این یک افتخار بود که برای مدت طولانی نماینده انگلیس بودم و می خواهم از تمام خانواده کریکت انگلیس در گذشته و حال تشکر کنم که وقت من را بسیار خاص کردند. هواداران شگفت انگیز هستند، بدون شما ما نمی توانیم کاری را انجام دهیم. شیمر دست راست گفت: عشق، و فضایی که ایجاد می‌کنید غیرقابل جایگزین است.

او گفت: “بزرگترین تشکر از خانواده من است، آنها بزرگترین طرفداران و بزرگترین حامیان من هستند که بدون آنها به هیچ وجه نمی توانم این سفر را انجام دهم.”

کاترین برای بازی کریکت و به ویژه کریکت زنان کارهای زیادی انجام داده است. او یک الگوی باورنکردنی بوده است و تقریباً 20 سال است که هر آنچه را که دارد به ما می دهد. وقتی بازیکنان کریکت بازنشسته می‌شوند، به درستی مهارت، دویدن و ویکت‌هایشان، رکوردها و افتخاراتشان را جشن می‌گیریم. اما آنچه کاترین به بازی کریکت داده است بسیار فراتر از این چیزها است. قوی‌ترین تأثیر او از طریق ویژگی‌های انسانی‌اش بوده است – از طریق اشتیاق او به رشد ورزش ما، نگرانی او برای هم تیمی‌هایش، تمایل او برای بازگشت بهتر و قوی‌تر علیرغم شکست‌های مهم ناشی از آسیب‌دیدگی‌ها.» تیم زنان انگلستان کلر کانر، همچنین کاپیتان اول تیم اسکیور-برانت انگلیس.

«در مدت زمانی که او با طرفداران گذراند، امضا می‌گرفت، با دختران و پسرهای زیادی که از او الهام گرفته بودند عکس می‌گرفت. بسیاری از این بچه‌ها در طول سال‌ها بازی کاترین را تماشا کرده‌اند و الهام گرفته‌اند تا شروع به بازی کنند: “این یک میراث فوق‌العاده قدرتمند است که او باید به آن افتخار کند.”

Scaver-Brant که قبلاً بازنشستگی خود را از کریکت منطقه ای اعلام کرده بود، به بازی در The Hundred ادامه خواهد داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله