منچستریونایتد در حالی که یوونتوس و فاینورد صدرنشین لیگ اروپا شدند، سویا را شکست داد

منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پس از دو گل به خودی دیرهنگام به مصاف سویا رفت که در بازی رفت روز پنجشنبه تیم اسپانیایی در اولدترافورد به تساوی 2-2 رسید. در جاهای دیگر، یوونتوس و فاینورد هر دو در خانه پیروز شدند، در حالی که بایر لورکوزن ژابی آلونسو با تساوی 1-1 مقابل میهمان بلژیکی یونیون سن ژیلواز متوقف شد. یونایتد اریک تن هاگ در این فصل شانس قهرمانی در رقابت‌ها را دارد و به نظر می‌رسد که به نیمه‌نهایی می‌رود زیرا در نیمه اول به لطف دو گل مارسل سابیتزر در اولدترافورد با دو گل پیش افتادند.

آنها می توانستند بعد از استراحت دور از دید باشند اما آنتونی در پایان یک ضدحمله به تیر دروازه برخورد کرد و یونایتد همچنین شاهد مصدومیت دو مدافع میانی رافائل واران و لیساندرو مارتینز بود.

سویا در دقیقه 84 یک کامبک خوب انجام داد تا نتیجه را کاهش دهد، زمانی که تایرل مالاسیا توپ را در محوطه جریمه از کنار او رد کرد و ارسال خسوس ناواس را به دروازه خودی تبدیل کرد.

آنها سپس در دقیقه دوم وقت تلف شده زمانی که یوسف ان-نیسیری با یک ضربه محکم از هری مگوایر، که به جای واران وارد زمین شد، با ضربه سر به خانه رسید، بازی را به تساوی کشاند.

سویا که شش بار فاتح لیگ اروپا یا جام یوفا شده است، اکنون می تواند شانس خود را برای قهرمانی در هفته آینده در بازگشت به اسپانیا تصور کند.

تن هاگ گفت: “ما دو گل به خودی خوردیم، بدشانس و باید با آن کنار بیاییم.” ما باید یاد بگیریم که بازی را بکشیم، اما بازی هنوز کاملاً باز است.”

– ترس از Shchesny –

برندگان آن مسابقه در چهار مرحله آخر با یوونتوس یا اسپورتینگ از پرتغال روبرو خواهند شد که غول های تورینی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 1-0 پیروز شدند.

فدریکو گاتی تنها گل بازی را در دقیقه 73 بعد از ترس یووه به ثمر رساند که وویچیچ شسنی دروازه بان کمی قبل از نیمه با درد قفسه سینه از زمین خارج شد.

بازیکن ملی پوش لهستانی جای خود را به ماتیا پرین داد، که در پایان بازی در وقت های تلف شده یک سیو درخشان انجام داد تا پیروزی یووه را تضمین کند.

“این ترسناک بود، چیزی بود که قبلا برای من اتفاق نیفتاده بود. شزنی پس از بازی گفت: نفس کشیدن برای من سخت بود، به همین دلیل نگران و ترس بودم.

باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که آزمایشات اولیه هیچ مشکل جدی در سلامتی دروازه بان سابق آرسنال نشان نداد.

متس ویفر تک گل بازی را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند و فاینورد، رهبر لیگ هلند، رم ژوزه مورینیو را با نتیجه 1-0 شکست داد، در بازی اول تکرار فینال فصل گذشته لیگ اروپا در کنفرانس اروپا که توسط تیم ایتالیایی به دست آمد. .

– قرعه کشی “وست هم” و “جنت” –

یونیون سن ژیلواز به لطف ضربه مهاجم نیجریه ای ویکتور بونیفاس در اوایل نیمه دوم به لورکوزن برتری داد، اما فلوریان ویرتس در اواخر نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

وستهام یونایتد، مبارز لیگ برتری، علیرغم برتری در وقت های تلف شده نیمه اول با گلزنی دنی اینگز در مرکز جارود بوون، مجبور شد در یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس در خارج از خانه مقابل خنت در بلژیک با تساوی 1-1 قانع شود.

هوگو کویپرس درست قبل از یک ساعت برای گنت گل تساوی را به ثمر رساند و گیفت اوربان ستاره نیجریه ای با ضربه سر تیم چهارم جدول رده بندی بلژیک را به تیر دروازه زد.

فیورنتینا با نتیجه 4-1 تیم لخ لهستان را شکست داد و در 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها به 10 پیروزی دست یافت.

ترم موفی از نیجریه دو گل از جمله یک ضربه بالای سر خیره کننده به ثمر رساند تا نیس در خارج از خانه مقابل بازل در سوئیس به تساوی 2-2 دست یابد.

مایکل موریلو و مجید آشیمرو در حالی که اندرلخت AZ آلکمار را 2-0 شکست داد، هدف قرار گرفتند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله