“مناقصه RCB برای Virat امسال…”: نگرش بزرگ India Legend نسبت به IPL 2023

شنبه شاهد دو مسابقه جذاب در IPL خواهیم بود که رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در خانه پایتخت دهلی (DC) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG) میزبان پادشاهان پنجاب (PBKS) خواهند بود. یک نشانه خوب برای RCB این است که چگونه Virat Kohli تکیه گاه آنها در IPL ضربه می زند. ضربه زدن کوهلی با نیت مثبت در این فصل یک امتیاز بزرگ برای فرنچایز است. سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند معتقد است که این شانس RCB را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در IPL 2023 افزایش می دهد.

سونیل گاواسکار که در برنامه Star Sports Cricket Show زنده صحبت می کرد، گفت: “RCB امسال برای Virat Kohli مناقصه می دهد. اگر او در هر بازی خوب بازی کند، شانس برنده شدن RCB افزایش می یابد. ویرات یکی از بزرگترین سوپراستارها است و نه فقط RCB، بلکه هواداران هر تیمی می خواهند ضربه زدن او را ببینند.”

ضربات دهلی کاپیتالز با تیم کاپیتان دیوید وارنر در چهار بازی بدون برد، حلقه ضعیف در ادامه مسابقات IPL 2023 بوده است. وارنر که به خاطر میزان ضرباتش در مسابقات مورد انتقاد قرار گرفته است، یک جنگجوی تنها با خفاش برای فرانچایز دهلی بوده است.

S Sreesanth، کریکت باز سابق هندی، از کریکت باز استرالیایی حمایت کرده است تا با خفاش خوب عمل کند و منتقدانش را ساکت کند.

Sreesanth که در Star Sports Live Cricket Show صحبت می کرد، گفت: «برای دیوید وارنر، عطش دویدن هرگز نمی میرد. او یک استرالیایی معمولی است که همیشه برای تسلط بر زمین کریکت تلاش می کند. من از بولینگ با او لذت بردم، زیرا او یکی از سرسخت‌ترین بات‌بازان بود.

در بازی دوم در روز سوپر شنبه، KL Rahul – کاپیتان LSG – به مصاف فرنچایز قبلی خود پنجاب کینگز خواهد رفت.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی، گفته است که فرم ضربه ای کاپیتان آنها برای موفقیت LSG بسیار مهم است.

محمد کایف که در برنامه Star Sports Live Cricket Show صحبت می‌کرد، گفت: «اگر لاکنو باید خوب کار کند، KL Rahul باید با چوب خود جادو نشان دهد. سرنوشت این تیم تا حد زیادی به ضربه او بستگی دارد.”

PBKS بار دیگر به گران ترین بازیکن خود سام کوران برای نمایش همه جانبه مقابل LSG نگاه خواهد کرد.

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند – که در گذشته به عنوان بازیکن و معلم بخشی از مجموعه پنجاب بود – معتقد است که بازیکن جوان انگلیسی همه کاره، همراه با هم تیمی هایش آرشدیپ سینگ و راهول چاخار، بازیکنان بسیار مهمی برای پادشاهان پنجاب خواهند بود. IPL 2023.

ویرندر سهواگ که در برنامه Star Sports Live Cricket Show صحبت می کرد، گفت: “سام کوران ثابت خواهد کرد که یک توپ انداز بسیار مهم برای پنجاب در TATA IPL است. او در جام جهانی T20 عملکرد درخشانی داشت و این اعتماد به نفس به نفع تیم خواهد بود. . در کنار این، آرشدیپ سینگ، کاگیسا رابادا و راهول چهار قدرت این تیم را تامین می کنند. به طور کلی، پنجاب کینگز ترکیب بسیار قوی بولینگ دارد.”

Sunrisers Hyderabad در رقابت با قرن غالب هری بروک، دومین برد خود را در IPL 2023 به ثبت رساند. ضربه زن انگلیسی که اولین بازی خود در IPL را در سال جاری انجام داد، در چهارمین حضور خود بسیار موفق شد و به هیاهوها ادامه داد.

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی که تحت تأثیر نمایش فوق العاده بروکس در برابر حمله بولینگ باکیفیت نایت رایدر کلکته قرار گرفته بود، فاش کرد که چه چیزی باعث می شود خمیر انفجاری در کریکت جهانی قابل محاسبه باشد.

هاربهاجان سینگ که در برنامه Star Sports Live Cricket Show صحبت می کرد، گفت: «هری بروکس با بولینگ سریع به خوبی بولینگ می کند. او در ضربات خود در برابر KKR، انواع شوت ها را در برابر بولرزهای سریع انجام داد. با اینکه در مقابل اسپین خیلی قوی نیست اما با گرفتن بازی های انفرادی و دونفره ضعف خود را پنهان می کند. هر وقت فرصتی به دست می آورد، توپ ضعیف عجیب و غریب توپ گیران سریع را مجازات می کند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله