سرخپوستان بمبئی بدون استار پیسر مقابل KKR حضور خواهند داشت. تیم دیوید اذعان می کند که برنامه ریزی برای رینکا سینگ سخت است

انتظار می‌رود هندی‌های بمبئی بعدازظهر یکشنبه در چهارمین مسابقه لیگ برتر هند مقابل کلکته نایت رایدرز در بمبئی بدون بازیکن سریع خود جوفرو آرچر به میدان بروند. آرچر دو بازی آخر را برای سرخپوستان بمبئی که فصل را در 2 آوریل در بنگلور آغاز کردند، از دست داد، زیرا یک مشکل تازه آرنج او را از دور خارج کرد.

در دسترس نبودن آرچر مطمئناً بدبختی‌های MI را تشدید کرده است، که یک برد از سه بازی به دست آورده است و کاپیتان آنها جاسپیت بومراه نیز کل IPL 2023 را از دست داده است.

در حال حاضر جف تحت مراقبت تیم پزشکی است و من درگیر این بحث ها نیستم. تیم دیوید، خفاش‌کننده هندی-استرالیایی بمبئی، در جریان پیش‌فصل گفت: هر زمان که او را برای بازی آماده کنند، او آماده بازی خواهد بود. کنفرانس مسابقه شنبه

در حالی که پرتاب کننده بازوی راست شنبه بعدازظهر یک جلسه بولینگ سبک دور از تورهای تمرینی داشت، او بعداً برگشت تا چوب را در دست بگیرد و یک بازی سبک با شوت های بزرگ به نظر می رسید.

دیوید گفت که برنامه‌ریزی برای بات‌بازانی مانند رینکو سینگ از KKR، که پنج ضربه متوالی به ثمر رساند، دشوار است، زیرا تیمش به 28 ران برای پیروزی از پنج توپ آخر مقابل گجرات تایتانز نیاز داشت تا یک مجموع باورنکردنی را ثبت کند.

حتی در بازی پر گل KKR مقابل سان رایزرز حیدرآباد در جمعه شب، رینکو چهار شش و به همان تعداد چهار ضربه زد تا توپ 31 را 58 بیرون بیاورد، البته در تلاشی باخت.

دیوید اذعان کرد: “آنها (KKR) چند ضربه زن خطرناک دارند و (اگر) بازیکنان ما آنها را (زودتر) ناک اوت کنند، شروعی عالی برای ما خواهد بود.”

اما نه، فکر می‌کنم برنامه‌ریزی دشوار است. ما بیشتر روی خودمان تمرکز کرده‌ایم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و می‌دانیم که اگر بهترین کریکت خود را انجام دهیم به اوج خواهیم رسید.» خفاش‌زن پرشور استرالیایی گفت که علی‌رغم رکورد غالب سرخپوستان بمبئی در برابر KKR – 8 پیروزی از 9 مسابقه در ورزشگاه Wankhede – کار در بعدازظهر یکشنبه سخت خواهد بود.

“من مطمئن نیستم که چند بازی انجام داده ام، بنابراین اظهار نظر در مورد آن سخت است. این یک تیم جدید (MI) است، اما زمین خانه ما است. به عنوان یک تیم خانگی، ما حمایت زیادی دریافت می کنیم و می خواهیم تا آن را به سنگر خود تبدیل کنیم.”

ما می‌خواهیم همیشه نتایج خوبی بگیریم و می‌خواهیم به سبک کریکتی که می‌خواهیم اینجا بازی کنیم و هر تیمی را به چالش بکشیم مطمئن باشیم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله