مفسر IPL در CSK Star: “MS Dhoni از آن به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده می کند”.

Murali Karthik معتقد است که MS Dhoni از Matheesha Pathirana به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده می کند.© AFP

مورالی کارتیک، اسپینر سابق هند، ماتیش پاتیرانا، بازیکن سوپر کینگز چنای را پس از موفقیت‌های او در فصل جاری لیگ برتر هند تمجید کرده است. علیرغم اینکه CSK سه برد در تروت داشت، پیش از بازی خود در برابر راجستان رویالز در روز پنجشنبه با یک معضل انتخاب روبرو شد. با توجه به اینکه زمین در جیپور به احتمال زیاد به اسپینرها کمک می کند، CSK ممکن است به دنبال بازی میچل سنتنر به جای پاتیرانا باشد. Karthik با پیشنهاد اینکه Santner می‌تواند عامل ایکس برای CSK باشد، گفت که Pathirana تحت دوره MS Dhoni شکوفا شد که از این جوان به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده می‌کرد.

میچل سانتنر می‌تواند جایگزین تکسانا شود، اگر اصلا این کار را بکند. پاتیرانا توپ زنی فوق العاده ای است، او در اورهای مرده خیلی خوب توپ می زند. او تحت MS Dhoni به خوبی در حال رشد است. Dhoni از آن به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده می کند، Pathirana آنچه را که Dhoni می خواهد انجام می دهد. کارتیک در خلال بحث در Cricbuzz گفت، من جایگزین پاتیرانا نخواهم شد.

کارتیک اضافه کرد که سانتنر شایستگی جایگاهی در تیم را دارد زیرا او توانایی مشارکت در هر سه بخش – باتینگ، بولینگ و فیلدینگ را دارد.

“بولینگ درز یک حلقه ضعیف برای CSK است. آکاش سینگ خوب عمل کرد، در بازی قبلی او چهار اور پشت سر هم انجام داد. من از روز اول گفته ام که میچل سانتنر در هر شرایطی به خوبی در برابر هر batsman بازی می کند. بولرها، هیچ بازیکنی بهتر از سانتنر وجود ندارد. و او یک توپ انداز است، حرکات بازویش فوق العاده است. بنابراین برای من دلایلی وجود دارد که او را درگیر کنم. اما در عین حال، ام اس به شکل دیگری به بازی نگاه می کند.” او اضافه کرد.

CSK در حال حاضر در رتبه اول جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد در حالی که RR در رده سوم قرار دارد. قابل ذکر است، RR در اوایل این ماه CSK را در مسابقه معکوس شکست داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله