مطابق CSA 2 نتایج مثبت تایید نشده COVID-19 در حزب توریست انگلیس

طبق نتایج CSA ، نتایج مثبت تأیید نشده COVID-19 در حزب توریستی Englands ،

اولین ODI بین انگلیس و آفریقای جنوبی روز یکشنبه لغو شد.© توییتر


دقایقی پس از لغو اولین ODI در برابر انگلیس ، کریکت آفریقای جنوبی (CSA) روز یکشنبه تأیید کرد که دو عضو حزب تور انگلیس با آزمایش های مثبت تایید نشده برای COVID-19 برگشته اند. اولین ODI بین انگلیس و آفریقای جنوبی روز یکشنبه لغو شد ، زمانی که دو کارمند هتل آزمایش مثبت COVID-19 دادند. به CSA و ECB توصیه پزشکی داده شد که این مسابقه برگزار نشود. “این تصمیم پس از مثبت بودن آزمایش COVID-19 از دو پرسنل هتل اتخاذ شد. به عنوان احتیاط ، بازیکنان و مدیران انگلیس شنبه شب تحت آزمایش PCR قرار گرفتند. در نتیجه آزمایشات ، دو عضو گروه تور در انگلیس آزمایش های مثبت تایید نشده برای COVID را برگرداندند. -19. بازیکنان و مدیریت در حال انزوا هستند تا زمانی که توصیه های بیشتری از تیم های پزشکی دریافت نکنند ، “آنها را در اتاق های خود منزوی می کنند.”

بوق تجاری

هنگامی که کارشناسان پزشکی به طور مستقل نتایج آزمایش را تأیید کردند ، در مورد مسابقات باقیمانده در این مجموعه تصمیم گیری می شود.

“CSA تمام تلاش خود را انجام می دهد تا از اولویت اصلی ما ، یعنی سلامتی ، ایمنی و رفاه بازیکنان ، کادر پشتیبانی و همه شرکت کنندگان در این مجموعه محافظت شود. با این اوصاف ، تصمیم گرفتیم مسابقه امروز را لغو کنیم. ما بسیار متاسفیم گراهام اسمیت ، مدیر کریکت CSA گفت ، این وضعیت ، با توجه به زمان و انرژی اختصاص داده شده برای یک تور موفق. ما همچنان از انگلیس با پشتیبانی کامل برخوردار خواهیم شد.

بالا رفته

“ما از اینکه نتوانستیم در ODI امروز بازی کنیم متاسفیم ، اما سلامتی بازیکنان و کادر پشتیبانی اصلی ترین نگرانی ما است و در حالی که منتظر نتیجه آزمایش های اضافی هستیم ، توصیه پزشکی هر دو تیم این بود که این بازی اتفاق نیفتد. گفتگو با آفریقای جنوبی در مورد کریکت و ادامه همکاری نزدیک با آنها برای تعیین چگونگی بهتر حرکت به جلو ، “گفت اشلی گیلز ، مدیر عامل کریکت مردان انگلیس.

روز جمعه ، اولین ODI بین آفریقای جنوبی و انگلیس به روز یکشنبه موکول شد زیرا یک بازیکن پروتئاز از نظر ویروس کرونا مثبت شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله