سرفراز احمد ، ناخدای سابق پاکستان ، به تیم T20I برای سریال های نیوزیلند فراخوانده شد


کریکت هیئت کریکت پاکستان (PCB) روز یکشنبه اعلام کرد ، سرپرست احمد پیشین سرفراز احمد برای سه تیم T20I مقابل نیوزیلند به تیم T20I پاکستان بازگشت. PCB در 18 ، 20 و 22 دسامبر یک تیم ملی مردان متشکل از 18 بازیکن برای سری T20I مقابل نیوزیلند منصوب کرده است. تیم کریکت پاکستان پس از اتمام یک دوره 14 روزه انزوا در کریستچرچ ، قرار است روز سه شنبه به کویین تاون پرواز کند. قرار است هر دو “شاه” پاکستانی و پاکستانی پس از اتمام 14 روز انزوا در کریستچرچ به کویین تاون سفر کنند. در Queenstown هر دو طرف در هتل های مختلف اقامت خواهند کرد و در زمان های مختلف و با توجه به نیاز خود آموزش می بینند.

بوق تجاری

در 14 دسامبر ، شاهینز به Whangarei سفر می کند و پاکستان در 15 دسامبر برای دیدار افتتاحیه سه مسابقه به اوکلند می رود.

در مورد T20I نیوزیلند ، پاکستان حسین طلعت و سرفراز احمد را در تنها تغییراتی که در ماه نوامبر 3 بر صفر زیمبابوه را شکست داد فراخواند.

سرفراز جایگاه خود را در روحیل نظیر بازی کرده است که در مقابل “A” نیوزلند کاپیتان شاهین پاکستان خواهد بود.

سرمربی میسبباخ الحق در بیانیه رسمی گفت: “بهترین ورزشكاران حرفه ای به شرایط تمرینی خاصی نیاز دارند تا بتوانند هر بار كه نماینده كشورهای خود هستند در حداقل سطح مورد انتظار ظاهر شوند.

روز جمعه ، پس از آنکه عضو هشتم تیم پاکستانی آزمایش مثبت ویروس کرونا را گذراند ، وزارت بهداشت نیوزلند از اجازه دادن به تیم گردشگر برای خروج از هتل خود برای آموزش گروهی خودداری کرد ، در حالی که عضو هشتم تیم پاکستانی آزمایش مثبت ویروس کرونا را گذراند.

وی گفت: “در حالی که ما قوانین دولت نیوزلند را که برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مردم آنها تصویب شده است کاملاً محترم شمرده و درک می کنیم ، اما این واقعیت که پیروی از برخی قوانین از نظر روحی و جسمی بر ورزشکاران ما تأثیر گذاشته است را نمی توان انکار کرد.” میسباخ

فهار زمان در هر سه تیم T20I مقابل زیمبابوه بازی کرد ، اما تور نیوزلند را از دست داد زیرا به دلیل دمای بالا نتوانست به موقع بهبود یابد.

قرار است پاکستان با سه T20I در روزهای 18 ، 20 و 22 دسامبر بازی کند و مسابقات جام جهانی ICC به ترتیب در کوههای Maunganui و Christchurch در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

عماد واسم پس از اتمام سری T20I برای بازی در لیگ استرالیا بزرگ در 23 دسامبر به استرالیا سفر می کند و محمد حافظ نیز در 24 دسامبر به پاکستان سفر می کند.

بالا رفته

تیم پاکستان برای T20Is: بابر اعظم (ناخدا) ، شاداب خان (معاون ناخدا) ، عبدالله شفیق ، فهیم اشرف ، حیدر علی ، هریس رئوف ، حسین طلعت ، افتخار احمد ، عماد واسم ، خوشدیل شاه ، محمد حافظ ، محمد مشامحین ، محمد محمد سرفراز احمد ، شاهین شاه افریدی ، عثمان قدیر و وهاب ریاض.

در همین حال ، بازیکنان آزمایشی پاکستانی که در T20I شرکت نخواهند کرد ، در کنار شاهان پاکستان خواهند ماند تا برای دو دوره آزمایشی که از 26 دسامبر در خلیج Aval در کوه Maunganui آغاز می شود ، آماده شوند.

مباحث ذکر شده در این مقاله