مصدومیت KL Rahul یک نگرانی بزرگ برای LSG قبل از چالش بزرگ CSK است

لاکنو سوپر جاینتز (LSG) که به دلیل مصدومیت کاپیتان KL Rahul و ویکت بانی Jaidev Unadkat آسیب دیده است، از توانایی چنای سوپر کینگز برای ریکاوری هنگامی که دو تیم در روز چهارشنبه در یک مسابقه لیگ برتر هند با یکدیگر روبرو می شوند، محتاط خواهند بود. LSG همچنین پس از شکست در تعقیب یک 126 ناچیز در لانه خود با گرما روبرو خواهد شد، و در روز دوشنبه در رویال چلنجرز بنگلور تنها 108 اور در 19.5 اور را از آن خود کرد.

راهول روز دوشنبه در جریان بازی مقابل RCB از ناحیه ران راست آسیب دید، در حالی که یونادکات در حین ورود به تور به شدت لیز خورد که منجر به سقوط بدی در روز یکشنبه شد.

میزان هر دو مصدومیت هنوز مشخص نیست، اما راهول در تعقیب بد LSG با سه توپ بدون باز کردن حساب، در شماره 11 قرار گرفت. حضور او در ترکیب LSG برای بازی چهارشنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازیکنانی مانند کایل مایرز، نیکلاس پوران، مارکوس استوینیس و کرونال پاندیا در بازی‌های قبلی به صورت فردی و جمعی در حفظ امتیازات لاکنو کمک کردند، در حالی که کاپیتان راهول پس از دو نیم قرن در بهترین حالت خود نبود (74 مقابل پنجاب کینگز و 68 بازی مقابل گجرات). تیتان ها).

عملکرد LSG در این فصل نوسانات زیادی داشته است. در حالی که آنها از یک طرف اقدامات دستوری را به نمایش می گذاشتند که مورد حسادت طرف های دیگر بود، اما یک دکمه خود تخریبی نیز در جایی پنهان داشتند که به طور خودکار فعال می شد.

بازی آنها مقابل پنجاب کینگز در 28 آوریل یادآور دستاوردهایی بود که یک تیم با هم می تواند به دست آورد، در حالی که بازی آنها در برابر RCB در روز دوشنبه نمونه ای از این بود که چگونه یک تیم می تواند به طرز فاجعه باری ببازد در حالی که مجموع 126 تیم را تعقیب می کند.

257 برای 5 در مقابل پادشاهان پنجاب که منجر به برد 56 ران شد، با کلاس و خونسردی نوشته شد، از جمله مایرز، بادونی، استونیس، پوران، نوین الحق و یاش تاکور، در حالی که آنها مجموعاً کوتاهی کردند. در برابر RKHB.

ضعف آنها در تسلیم شدن در برابر فشارها، به خصوص اگر کاپیتانشان راهول به دلیل کشیدگی احتمالی همسترینگ نتواند در روز چهارشنبه بازی کند، می تواند به CSK به رهبری MS Doni اعتماد به نفس کافی برای شروع حمله بدهد.

LSG ممکن است با 10 امتیاز از 9 بازی سوم در جدول رده بندی IPL باشد، اما ضربه مهلکی به روحیه پس از شکست مقابل RCB می تواند به CSK وارد شود که همچنین از 9 مسابقه 10 امتیاز دارد اما به دلیل مسافت پیموده شده خالص کمتر، چهارم شده است. (NRR).

علیرغم باخت متوالی CSK به راجستان رویالز و پنجاب کینگز، توانایی آنها در بازگشت به عقب را نمی توان دست کم گرفت.

با توجه به اینکه تیزهوشی تاکتیکی دونی در بیشتر بردهای آنها در این فصل نقش مهمی ایفا می کند، کاپیتان سابق هند می تواند از این موقعیت استفاده کند، به خصوص اگر راهول چهارشنبه بیرون باشد.

CSK یک بار دیگر به شدت به دوون کانوی بازکننده نیوزیلندی خود تکیه خواهد کرد که در یک عمر حضور داشته است و 414 ران در 9 مسابقه به ثمر رسانده است که میانگین آن 59.14 و نرخ ضربه 144.25 است.

CSK بدشانس بود که به پنجاب باخت، علیرغم اینکه کانوی با شکست 92 شکست ناپذیر در Chepauk تیمش را به 200 برای چهار رساند.

Ruturaj Gaikwad، Ravindra Jadeja و Ajinkya Rahane بازیکنانی با خلق و خوی برای یک مسابقه بزرگ هستند و می توانند در هر روز شلیک کنند، در حالی که دو نفره سریلانکا متشکل از ماهیش تکشانا و ماتیش پاتیرانا سلاح های قدرتمندی در زرادخانه بولینگ CSK بوده اند و موئن علی و فراموش نمی کنند. جادجا.

خیلی چیزها به این بستگی دارد که چه کسی LSG را در زمین روز چهارشنبه رهبری کند. RCB غیبت راهول را در بیشتر بازی روز دوشنبه مقابل RCB احساس کرد و CSK نیز می تواند از همین موقعیت استفاده کند اگر او چهارشنبه بیرون باشد.

تیم‌ها (از): لاکنو سوپر غول‌ها: کی‌ال راهول (ج)، آوش خان، آیوش بادونی، کوئینتون د کوک، کریشناپا گوتام، آرپیت گولریا، دیپاک هودا، پراک منکاد، کایل مایرز، آمیت میشرا، محسن خان، نوین ال – حق، کرونال پاندیا، نیکلاس پوران، راوی بیشنوی، دانیل سامس، کاران شارما، روماریو شپرد، مارکوس استوینیس، سواپنیل سینگ، جایدف اونادکات، مانان ووهرا، مارک وود، یاش تاکور، یودهویر سینگ.

چنای سوپر کینگز: ام اس دونی (یک/هفته)، آکاش سینگ، معین علی، باگات ورما، دیپاک چهار، دوون کانوی، توشار دشپانده، شیوام دوبه، روتوراج گایکواد، راجواردان هانگرگکار، راویندرا جادجا، سیساندا ماگالاهیر، آجای، آجای ، دواین پرتوریوس، آجینکیا رهانه، شیک رشید، امباتی رایودو، میچل سانتنر، سابرانشو سناپاتی، سیمارجیت سینگ، نیشانت سیندو، پراشانت سولانکی، بن استوکس، ماهیش تکشانا.

این مسابقه از ساعت 15:30 به وقت تهران آغاز می شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله