“آنها دارند به نوعی نقشه را از دست می دهند…”: ستاره سابق CSK به سرخپوستان بمبئی که در بولینگ IPL 2023 بازی می کنند انتقاد می کند.

عکس فایل تیم هندی بمبئی.© BCCI/IPL

رابین اوتاپا، بازکننده سابق هند، تیم بولینگ هندی های بمبئی را به دلیل اجازه نشت در اسلات ها مورد انتقاد قرار داد. MI روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede در آخرین بازی هیجان انگیز راجستان رویالز را با 6 ویکت شکست داد. تیم تحت رهبری روهیت شارما با تعقیب یک پیروزی 213 ران، در آستانه شکست قرار داشت تا اینکه تیم دیوید 45، نه از 14، آنها را نجات داد. در حالی که MI در پایان نهایی به 17 ران نیاز داشت، دیوید جیسون هولدر را سه بار در سه توپ اول شکست داد تا قرارداد را برای تیمش قطعی کند.

در حالی که بمبئی بازی را برد، این واقعیت که آنها باز هم در IPL 2023 ضعیف بازی کردند، در جشن پیروزی گم شد. با این حال، Uthappa اشاره کرد که MI باید به مشکلات بولینگ خود رسیدگی کند.

این بازی این تصور را ایجاد می کند که سرخپوستان بمبئی خوب هستند، اما در واقعیت اینطور نیست. آن‌ها واقعاً باید بفهمند که چگونه بازی می‌کنند و چگونه اوورها را به پایان می‌رسانند، زیرا تا اوور پانزدهم عملکرد خوبی داشتند، به خصوص در سه بازی آخر که در راه دفاع از امتیاز 170 و 180 و سپس در آخرین بازی بودند. پنج اتفاقی می افتد، و آنها به نوعی داستان را از دست می دهند. سپس آنها در پنج اور آخر 60، 70، 80، 90 ران می دهند که برای آنها شیطانی است.”

MI در یک بازی هیجانی با امتیاز بالا در روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede یک پیروزی خیره کننده با 6 ویکت بر RR به دست آورد تا امیدهای خود در پلی آف IPL 2023 را زنده نگه دارد.

تیم دیوید تعقیب و گریز بمبئی را با سه ضربه شش در فینال اوور پایان داد و با سه توپ خالی مسابقه را برد. پارتیو پاتل، کارشناس JioCinema IPL، توانایی دیوید به عنوان یک تمام کننده و اهمیت نقش در کریکت T20 را ستایش کرد: “او می تواند تحت فشار عمل کند و به آنها کمک کند تا در مسابقات پیروز شوند. . شما نیاز به یک اینینگ بزرگ در ردیف پایین با نرخ ضربه بالا دارید و تیم دیوید این کار را انجام می دهد. تحت فشار، یک توپ‌باز می‌داند که تیم دیوید این قدرت را دارد که شما را برای هر اشتباهی مجازات کند. همانطور که امروز دیدیم او می تواند به یک مرز یا شش ضربه بزند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله