مصدومیت شیخار داوان در تمرکز تیم پنجاب کینگز در جریان بازی رویال چلنجرز بنگلور

پادشاهان پنجاب (PBKS) در زمانی که به تمام قدرت آتش خود در برابر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در بازی روز پنجشنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) به تمام قدرت خود نیاز دارند، عرق خواهد کرد. داوان 37 ساله که یکی از نقاط درخشان تیم PBKS است، به دلیل آسیب دیدگی کتف در بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در روز 15 آوریل در لاکنو غایب شد، در حالی که سام کوران، بازیکن همه کاره انگلیسی در این بازی به میدان رفت. تیم در طول دو مسابقه پیروزی ویکت در ورزشگاه اکانا.

قهرمانان غیرمحتملی بودند که دست خود را برای بازی بالا بردند، سیکاندار رضا 36 ساله زیمبابوه ای همه کاره با 57 امتیاز پیشتاز شد، در حالی که متیو شورت، هارپریت سینگ و کریکت تامیل نادو ام شاهرخ خان تیم را به پایان رساندند. خط

اما روی کاغذ RCB تهدیدی بسیار بزرگتر از LSG است و کوران می داند که اگر بخواهد تیم فاف دو پلسیس را شکست دهد و در خانه دو امتیاز کسب کند، باید با چوب به مهمانی بیاید.

فرم مشکوک کوران با خفاش نگران کننده بود زیرا او می توانست تنها 6 ران در برابر LSG انجام دهد، اگرچه سه ویکت او نقش کلیدی در محدود کردن تیم KL Rahul به 159/8 داشتند.

سفارش برتر PBKS با داوان در اطراف خوب به نظر می رسد، اما با علامت سوال در مورد تناسب اندام، شریک افتتاحیه او Prabsimran Singh باید هوشمندانه بازی کند و همچنین امیدوار است که شریک او مسئولانه بازی کند، چیزی که در برابر LSG وجود نداشت.

هم پرابهسیمران (4) و هم آثاروا تاید (0) بت‌باز جدیدش به‌خاطر ارزانی اخراج شدند و دیگران را وادار به تقویت اینینگ کردند.

با این حال، بولینگ PBKS در این فصل با سخت ترین آزمون خود در این فصل روبرو شده است که دو چپ دست خود – آرشدیپ سینگ و کوران – در خط مقدم هستند، در حالی که کاگیسو رابادا، رهبر سرعت آفریقای جنوبی، تنها قدرت بیشتری دارد.

در حالی که PBKS که در حال حاضر با شش امتیاز از پنج سفر پنجم است، بهترین عملکرد خود را دارد زیرا به نظر می رسد فصل IPL در حال ورود به چهارمین ضعیف ترین فصل است، تنها چیزی که آنها را از رسیدن به اوج باز می دارد ضربه زدن ملایم آنها است که داوان در اکثر موارد حفظ کرده است. زمان – 99 در برابر سان رایزرز حیدرآباد نمونه ای است.

در مقابل، RCB زمانی که نوبت به برنده شدن می رسد بدشانس بوده است. با کاپیتان دو پلسیس و ویرات کوهلی که اینینگ‌ها را باز کردند، آنها شاید بهترین زوج آغازین مسابقات را داشته باشند، البته که یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر برای راجستان رویالز منع می‌شوند.

گلن ماکسول چهارم است و شهباز احمد، دینش کارتیک و سویاش پرابهودسای پس از استرالیایی هستند. اما متأسفانه بزرگترین اشکال آنها مانند PBKS است – مرتبه بالایی ناسازگار.

با اخراج کوهلی (6) و ماهیپال لومرار (0) در برابر CSK، مسئولیت احیای اینینگ در تعقیب ماموت 226 توسط CSK بر دوش دو پلسیس و ماکسول افتاد. آنها با ویکت در بنگلور بسیار خوب ضربه زدند، اما تیم با هشت ران کوتاه آمد.

متأسفانه شکست های نزدیک، RCB را در رده دوم جدول IPL قرار داد – آنها با چهار امتیاز از پنج مسابقه هشتم شدند. هنوز فرصت زیادی برای تیم وجود دارد تا بازی خود را بهبود بخشد و برای پلی آف بجنگد، اما در تورنمنتی سریع مانند IPL، اوضاع به شدت تغییر می کند.

RCB ممکن است قدرت شلیک مشابه PBKS را در بولینگ خود نداشته باشد، اما سرعت‌بازان آنها – محمد سراج، هارشال پاتل و وین پارنل از آفریقای جنوبی – از تعهد کوتاهی ندارند.

تنها چیزی که آنها نیاز دارند چند پیروزی اخلاقی است تا روحیه خود را بالا ببرند و شرکت خود را به مسیر اصلی بازگردانند. این به خوبی می تواند در برابر PBKS در روز پنجشنبه اتفاق بیفتد.

دستورات (از):

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، آرشدیپ سینگ، بالتی سینگ، راهول چهار، سام کوران، ریشی داوان، ناتان الیس، گورنور برار، هارپریت برار، هارپریت سینگ، ویدوات کاوراپا، لیام لیوینگستون، موهیت رتی، پرابسیمران سینگ راباداخاک، ، ام شاهرخ خان، جیتش شارما، شیوام سینگ، متیو شورت، سیکندررضا، آثاروا تاید.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بهنداج، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیدهارت کاول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، محمد سراج، هارنشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله