با تشکر از MS Dhoni Comparison، هاربهاجان سینگ با تیم هند تماس گرفت تا ستاره IPL را دریافت کند.

عکس فایل MS Dhoni و Harbhajan Singh© BCCI/Sportzpics

فینالیست های سال گذشته راجستان رویالز یک تعقیب به یاد ماندنی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز انجام دادند و دومین شکست خود را در خانه به آنها تحمیل کردند. این کاپیتان آنها سانجو سامسون بود که با یک توپ 60 32 توپ را رهبری کرد تا پایه و اساس یک تعقیب و گریز چالش برانگیز را که توسط شیمران هتمایر تکمیل شد، ایجاد کند. با تمجید از سامسون، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، او را با کسی جز ام اس دونی بزرگ مقایسه کرد، و از موقعیت او برای بازی منظم در تیم ملی کریکت هند حمایت کرد.

ما ضربه کاپیتان دیگری را از سانجو دیدیم. من در گذشته گفته ام و هنوز هم معتقدم که او باید در تیم ملی هند (در فرمت توپ سفید) ثابت باشد. او به همان راحتی در اسپینرها و بولرهای سریع بازی می کند. می تواند فشار را جذب کند و بازیکنی با اراده قوی است. هاربهاجان در استار اسپورت گفت: او به توانایی های خود ایمان دارد و ام اس دونی هم همینطور.

با تعقیب یک هدف 178، گجرات تایتانز بهترین شروع ممکن را در اینینگ دوم داشت زیرا کاپیتان هاردیک پاندیا و محمد شامی دو نفر مرگبار یاشاسوی جیسوال را رد کردند و جاس باتلر با ارقام 1(7) و 0(0) به پاویون بازگشتند. 5) به ترتیب.

Devdutt Padikkal و Sanju Samson وارد شدند تا کشتی در حال غرق شدن راجستان را متوقف کنند. سانجو سامسون از یک سمت شروع به شتاب گرفتن کرد در حالی که پادیکال روی چرخش ضربه تمرکز کرد. اما رشید خان با تجربه‌اش وارد شد تا شراکت را از بین ببرد زیرا پادیکال در نهایت ویکت خود را در 26(25) در 8.3 اور از دست داد.

ریان پاراگ برای حمایت از سانجو آمد، اما رشید خان تمایلی نداشت که به راجستان فرصتی برای مبارزه بدهد. پاراگ در ساعت 5 (7) به غرفه بازگشت.

کاپیتان راجستانی همچنان به میل خود به بازی ادامه داد و کاپیتان های جی تی را وادار به رقصیدن با آهنگ او کرد. شیمران هتمایر و سانجو سامسون راجستان را در حالی به بازی بازگرداندند که اولی شکست نخورده باقی ماند زیرا رویالز تعقیب و گریز را با 4 توپ خالی به پایان رساند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله