“مشکل چیست…”: راویچاندران اشوین در مورد تلاش هارشال پاتل برای فرار از راوی بیشنوی در بازی RCB vs LSG

مشکل چیست...: راویچاندران اشوین در هارشال پاتلز تلاش می کند راوی بیشنوی را در بازی RCB vs LSG از بین ببرد.

هارشال پاتل سعی می کند راوی بیشنوی را در سمت غیر ضربه ای از پای درآورد.© توییتر

مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه یک هیجان عالی بود. این بازی همچنین دارای برخی درام های اواخر بود. در حالی که LSG برای بردن توپ آخر به یک دوش نیاز داشت، هارشال پاتل سعی کرد راوی بیشنوی را در پایان بدون ضربه در طول دور زدن خود از میدان خارج کند. با این حال، توپ انداز در زمان مناسب وثیقه ها را از دست داد و این منجر به زنده ماندن بیشنوی شد. در حالی که تلاش های هارشال بی نتیجه بود، راویچاندران اشوین او را به خاطر “شجاعتی” که از خود نشان داد تمجید کرد.

لازم به ذکر است که حالت layoff مورد استقبال بسیاری از کارشناسان و طرفداران بازی قرار نمی گیرد و بازیکنانی که از آن استفاده می کنند اغلب مورد نفرت و انتقاد قرار می گیرند.

او (هارشال) فقط تلاش کرد و از دست داد، اینطور نیست؟ یک توپ و یک دویدن برای بردن، غیر مهاجم حتما می دود. من هر بار می ایستم و در صورت این وضعیت، خمیر را با مشت بیرون می آورم. به نقل از دی تی نکست، آشوین به خبرنگاران گفت: صادقانه بگویم، من نمی‌دانم مشکل چیست.

هر کاری که در آن (قوانین ورزش) انجام دهید کاملاً منصفانه است. در واقع، من فقط بازی را تماشا می کردم و به همسرم می گفتم: “او (هارشال) باید او (بیشنوی) را از آن توپ خارج کند.” من بسیار خوشحالم و بسیار خوشحالم که بولور جرات انجام این کار را داشت. ای کاش بازیکنان بیشتری این کار را می کردند.”

در صحبت از بازی، هارشال یک نقطه را روی آخرین توپ به اوش خان نشان داد، اما خفاش‌های LSG همچنان موفق شدند تک آهنگ برنده را بدزدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله