مسابقات اوپن مادرید بابت لغو فینالیست های دونفره بانوان عذرخواهی می کند

مسابقات اوپن مادرید بابت لغو فینالیست های دونفره بانوان عذرخواهی می کند

به فینالیست های دونفره بانوان میکروفونی داده نشد تا در جمع حاضران صحبت کند.© توییتر

برگزارکنندگان اوپن مادرید روز پنجشنبه به دلیل ممانعت از سخنرانی فینالیست های دو نفره زنان در مسابقات پس از بازی هفته گذشته در میان اتهامات مربوط به تبعیض جنسی عذرخواهی کردند. فینالیست های دونفره مردان پس از پایان مسابقات اجازه داشتند با مردم صحبت کنند. ویکتوریا آزارنکا و بئاتریس حداد مایا در فینال زنان روز یکشنبه جسیکا پگولا و کوکو گاوف را شکست دادند اما از میکروفون برای سخنرانی در جمع محروم شدند.

جرارد تسوبانیان، مدیرعامل مادرید اوپن در بیانیه‌ای در توییتر گفت: ما از همه بازیکنان و هوادارانی که انتظار بیشتری از مسابقات آزاد موتوآ مادرید دارند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

این فرصت را به فینالیست های دو نفره زنان ما ندادیم تا در پایان مسابقه به طرفداران خود خطاب کنند و ما مستقیماً از ویکتوریا، بئاتریس، کوکو و جسیکا عذرخواهی کرده ایم.

تسوبانیان گفت که این مسابقات در حال همکاری با WTA برای بهبود روند خود در آینده است.

وی افزود: ما مرتکب اشتباه شدیم و دیگر تکرار نخواهد شد.

بازیکن آمریکایی Pegula روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در رم از این مسابقات انتقاد کرد.

او گفت: “فکر می‌کردم نمی‌توانیم صحبت کنیم؟ نه. هرگز در زندگی‌ام چنین چیزی نشنیده‌ام.”

من نمی دانم وقتی همه این تصمیم را گرفتند در چه قرنی زندگی می کردند.

ایگا سوونتک، فینالیست انفرادی زنان، در سخنرانی خود در روز شنبه از مسابقات به دلیل پایان دیرهنگام آنها انتقاد کرد و گفت که بازی کردن در ساعت 1 بامداد (11 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) “جالب نیست”.

برنده، آرینا سابالنکا، در سخنرانی خود درباره کیکی که روز قبل به او داده شد، شوخی کرد، کیکی که کوچکتر از کیکی بود که به قهرمان مسابقات، کارلوس آلکاراز، در مسابقات داده شد.

اوپن مادرید همچنین با شکایت هایی در مورد لباس های این دختر توپی روبرو است که برخی از هواداران آن را “جنسی” توصیف کرده اند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله