مسابقات آزمایشی در بازی های المپیک توکیو در ماه مارس از سر گرفته می شود


این مقام روز جمعه در حالی که آمادگی برای بازیهای به تعویق افتاده ادامه داشت ، علیرغم ترس در مورد ویروس کرونا ، گفت: رویدادهای آزمایشی در بازی های المپیک توکیو در ماه مارس از سر گرفته می شود و تصمیم برای دیدار با هواداران در بهار خواهد آمد. اظهار نظر یاسوو موری ، معاون مدیر اجرایی دفتر عملیات بازی ، پس از آن اعلام شد که توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، هفته گذشته گفت که “بسیار مطمئن” است که طرفداران این بازی ها وجود خواهد داشت. بازی های المپیک توکیو به دلیل ویروس کرونا به مدت یک سال به تعویق افتاد و به عنوان اولین نفر به تعویق افتاد در زمان صلح. بازی های 2020 اکنون در 23 ژوئیه 2021 آغاز می شود.

بوق تجاری

موری به خبرنگاران گفت: “ما … داریم به این فکر می کنیم که در توکیو 2020 چه بازی هایی را از نظر بیننده خواهیم داشت ،” و افزود که سیاست دولت در این مورد “احتمالاً در بهار حل خواهد شد.”

بیشتر مسابقات آزمایشی ، که به عنوان تمرین لباس برای هر رشته ورزشی انجام می شود ، قبلاً قبل از موکول شدن بازی ها به مارس برگزار شده بود.

اما 18 جلسه دیگر برگزار می شود ، از جمله یک دوره آزمایشی ماراتن المپیک ، که به دلیل ترس از گرمای تابستان در پایتخت از توکیو به شهر شمالی ساپورو منتقل شد.

با این حال ، تاریخ آزمون ماراتن اعلام نشده است و موری گفت که بحث های بیشتری لازم است. ساپارا در منطقه هوکایدو واقع شده است ، که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

موری گفت: “برای ماراتن ، ما از جاده عمومی استفاده خواهیم کرد و به نظر مردم محلی نیاز داریم. وقتی تصمیم می گیریم که آیا می توانیم ماراتن آزمایشی را در ساپورو برگزار کنیم ، همه اینها باید در نظر گرفته شود.”

هواداران و ورزشکاران خارجی در برخی از موارد آزمون پذیرفته می شوند ، که همچنین برای ارزیابی اقدامات کنترل ویروس کرونا و برنامه های احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد.

این آزمایشات به عنوان عفونت های مارپیچی اعلام شد و محاصره های جدید در سراسر جهان نگرانی ها را در مورد بازی های المپیک افزایش داد.

اما برگزارکنندگان با نشاط هستند. باخ ، هنگام بازدید از توکیو ، گفت که به ورزشکاران پیشنهاد می شود ، اما در صورت وجود نباید از این واکسن استفاده کنند.

در این ماه ، توکیو با موفقیت مسابقات ژیمناستیک از چهار ایالت را در مقابل جمعیت از راه دور اجتماعی که به آنها گفته شد فریاد نزنند و تشویق نکنند ، برگزار کرد.

بالا رفته

به طور کلی در ژاپن شیوع ویروس کرونا نسبتاً کمی وجود دارد ، کمی بیش از 2000 مرگ و 137000 مورد تأیید شده.

اما اکنون او با موج سوم بیماری های تنفسی دست و پنجه نرم می کند ، و گزارش می دهد تعداد رکورد روزانه عفونت های روزانه در سراسر کشور است.

مباحث ذکر شده در این مقاله