نیوزیلند در T20I اول با 5 ویکت غرب هند را شکست داد


Paisman Loki Ferguson با پنج ویکت یک گلوله ویرانگر به راه انداخت که نیوزیلند در اوکلند روز جمعه هند را در اسلایدهای باز سری T20 سرنگون کرد. این مسابقه – اولین کریکت بین المللی که تقریباً در طی 9 ماه در نیوزیلند انجام شد – یک فینال ناخن جو را به همراه داشت زیرا سیاه پوستان پس از تعیین امتیاز 176 در فینال به 179-5 رسیدند و بارش باران ثابت باعث شد تا 16 ، و بسیاری از بازیکنان ، به ویژه گردشگران ، درست بعد از قرنطینه کردن Covid-19 در روز پنجشنبه زنگ زدند.

بوق تجاری

اما عملکردهای انفرادی عالی هر دو طرف خصوصاً در بازی فرگوسن و کایرون پولارد کاپیتان بدون شکست غرب غربی با 37 گل وجود داشت.

فرگوسن با بیان اینکه بهترین دریافت شغلی وی 5-21 برای ترمز کردن در جاده سرعت از هند غربی است ، گفت: محدودیت های کوتاه در پارک Eden به هدف او کمک کرد.

وی گفت: “این یكی از دیوانه ترین زمین های بازی است كه تاكنون توانسته اید بازی كنید. توپ در همه جا پرواز می كند و خوشبختانه امروز من دست به دست هم دادم كه بسیار خوب است.”

پولارد تقریباً حرکت خود را به غرب هند برگرداند ، و هشت شش و چهار چهار نفره شد تا یک هدف رقابتی برای تیمش فراهم کند.

وی گفت: “این کریکت خارق العاده بود ، از نظر توپ در سراسر مرزها پرواز می کرد.”

“این یک بازی بد بود ، کمی بی انضباطی که در سمت بولینگ داشتیم.”

قبل از بازی ، هر دو طرف در یک حرکت ضد نژاد پرستی زانو زدند و هر یک از بازیکنان وست ایندی مشت در دستکش های سیاه بالا بردند.

“من مدت زیادی منتظر بودم”

آندره فلچر ، افتتاحیه کننده مسابقات وست هند ، اولین “شش” کایل جمیسون را که 18 امتیاز نخست در مسابقات کریکت بین المللی T20 را از دست داد ، شکست.

توریست ها حتی از حامیش بنت سخت تر بودند و 29 کامیون را برای یک دیگ سریع غارت می کردند.

آنها 58 سال بدون باخت بودند تا اینکه فرگوسن در سال سی و چهارم به فلچر نفوذ کرد.

سپس وست ایندیز در یک بازی برای 11 گل پنج گل از دست داد ، در حالی که فرگوسن در طول طلسم ادعا کرد سه قلقلک و تیم سوتی کاپیتان دو گل.

به نظر می رسید که سهم پولارد هنگامی که نیوزلند شروع به تزلزل می کند ، تعیین کننده باشد و مارتین گوپتیل افتتاحیه پیشکسوت 5 نفر را انتخاب کرد.

آنها خیلی زود با فارغ التحصیلی راس تیلور 63 ساله شدند.

Devon Conway و جیمی نیشا ، اولین بازیکن متولد آفریقای جنوبی ، هنگامی که پولارد همکاری 77 ساله خود با Conway را قطع کرد ، 41 ساله گرفتار خطرناک به نظر می رسید.

اما نیشام که 48 گل از 24 گل به ثمر رساند نیوزیلندی ها را به همراه میچل سانتنر به خانه فرستاد که 6 گل به ثمر رساند تا چهار گل دریافت کند.

ساوتی ، که به عنوان یک کاپیتان معمولی کین ویلیامسون ، بازی کریکت آزمایشی ، بازی می کند ، گفت: “این یک بازی بسیار عجیب بود ، اما خوب است که از سمت راست خارج شوید.”

بالا رفته

“مدت طولانی بود ، ما خوش شانس بودیم که به اینجا برگشتیم ، در مقابل جمعیت بازی کردیم و امیدوارم هواداران از آن لذت ببرند.”

مسابقه بعدی از سری سه مسابقه روز یکشنبه در کوه مونگانوی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله