«مردم می‌خواهند مانند ویرات کوهلی باشند»: برداشت صادقانه ستاره سابق KKR در Gautam Gambhir Spath

گوتام گامبیر و ویرات کوهلی در جریان بازی IPL با هم برخورد کردند© BCCI/Sportzpics

دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ کریکت هند، گوتام گامبیر و ویرات کوهلی، زمانی که لاکنو سوپر جاینتز در روز دوشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رقبای بنگلور رویالز قرار گرفتند، درگیری بدنام داشتند. پس از پیروزی RCB، Gambhir و Kohli با یکدیگر درگیر شدند که منجر به جریمه سنگین هر دو شد. در حالی که واکنش‌ها علیه این دو ستاره کریکت ادامه دارد، منوج تیواری، بت‌باز سابق شوالیه سواران کلکته، از هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) خواسته است که وارد عمل شده و علت اصلی حادثه را بیابد.

تیواری در گفتگوی خود در Cricbuzz تأکید کرد که چنین اتفاقی چقدر تأثیر بدی بر طرفداران، به ویژه جوانان می گذارد. یک بازیکن کریکت بنگالی می‌خواهد گامبیر یا کوهلی نه به خاطر «پرخاشگری»‌شان، بلکه به خاطر کارهایی که برای هند در زمین انجام دادند به یاد بیاورند.

تیواری در گفتگو با مورالی کارتیک گفت: «نمی‌دانم باید بگویم یا نه، بن استوکس دچار سکسکه‌های زیادی می‌شود». «در جایی این دو ستاره بزرگ بودند. در واقع، یکی از آنها هنوز یک بازیکن بزرگ در جهان است.”

BCCI باید مداخله کند. این یک منظره ناخوشایند است، به خصوص اگر شما یک سفیر بازی هستید، نباید چنین کارهایی را انجام دهید. مسابقات IPL یکی از پرطرفدارترین تورنمنت ها در جهان است که افراد زیادی به خصوص جوانان آن را تماشا می کنند. بسیاری از جوانان می خواهند مانند ویرات کهلی باشند. بنابراین، یافتن علت اصلی چنین درگیری ها بسیار مهم است. تیواری افزود: رقابت سالم برای ورزش مفید است، اما نه حوادثی مانند این.

با توجه به پایان یافتن دو بازی لیگ بین LSG و RCB، این دو تیم دوباره به مصاف یکدیگر نخواهند رفت مگر اینکه هر دو به پلی آف راه یابند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله